הגלידות החדשות במערכת "ישראל היום" // צילום: ללא קרדיט // הגלידות החדשות במערכת "ישראל היום

טעמנו את הבן אנד ג'ריס החדש לפני כולם

חודשים ספורים לאחר שהושקה בחו"ל, גלידת Netflix & Chilll'd נחתה בארץ הקודש והצלחנו לשים עליה את ידינו • הביקורת המלאה בפנים

אמנם באיחור לעומת העולם, אבל סוף סוף גלידת בן אנד ג'ריס המציגה שיתוף פעולה עם נטפליקס הגיעה לישראל ואנחנו היינו הראשונים לטעום. מדובר בגלידת   Netflix & Chilll'd המהווה כאמור שיתוף פעולה בין שני המותגים הפופולאריים : "בן & ג'ריס" "ונטפליקס".

טעם הגלידה הוא טעם מקורי חדש של גלידת חמאת בוטנים עם בראוניז ופירורי בייגל מתוק מלוח. הגלידה נבחרה בקפידה כדי להגדיל את חוויית הצפייה ב"נטפליקס". הגלידה תשווק מעתה בישראל בשתי גרסאות סופר פרימיום: גלידת שמנת וגלידה טבעונית ללא חלב על בסיס חלב שקדים.

אז איך היה לנו? רוב הביקורות, כצפוי, היו חיובית, השילוב בין הבראוניז לחמאת הבוטנים היה "מצוין וטבעי". עם זאת, לא מעט גם תהו, מלבד ההקשר המסחרי, מה הקשר של "נטפליקס" לסיפור. עוד נטען כי "מדובר בגלידה עדינה בעלת מרקם רך ונעים בפה. אמנם הפרעצל לא מורגש מדי אך מרגישים את חמאת הבוטנים בצורה די דומיננטית וזה משאיר טעם של עוד".

טועמים נוספים טענו: "הגלידה מרגישה בעיקר מלוחה והמתוק קצת נעלם. לצד הטעם המתוק של הגלידה המרקם הרגיש לעיתים כאילו פיצחתי גרעינים שחורים תוך כדי צפיה במשחק כדורגל".

הגלידות החדשות במערכת "ישראל היום" // צילום: ללא קרדיט
הגלידות החדשות במערכת "ישראל היום" // צילום: ללא קרדיט

כאמור, הטעם כבר הושק בהצלחה רבה בארה"ב ובעוד 20 ארצות מסביב לעולם .לפי שבועון ניוזוויק בארה"ב מדובר בלהיט היסטרי. על אריזת הגלידות מככבות 3 פרות רובצות על הספה ,כנראה, תוך כדי צפייה בתוכנית האהובה עליהן בנטפליקס.

אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס בישראל, אמר לישראל היום": "מדובר בטעם נהדר במיוחד. מי שאוהב חמאת בוטנים, יטוס על זה. אנחנו מציעים את הגלידה החדשה בשתי גרסאות: רגילה וטבעונית. אלו הטעמים הראשונים שהושקו בארה"ב. לאחר תקופה זו הם יצאו עם שני טעמים נוספים בעקבות שתי סדרות חדשות שהושקו בנטפליקס באותה העת.

על הנושא הזה אמר זינגר: "אנחנו לא מתכננים להביא את שני הטעמים הנוספים. מדובר בסדרות שהן מאד  פופולאריות בארה"ב. גם ככה בישראל אנחנו מאחרים כי לקח לנו זמן לקבל אישור מבחינת כשרות. אין קשר לקורונה מבחינת העיכוב. סיבה נוספת וחשובה היא שלא היינו בישראל חלק מההסכם המקורי ולכן היינו צריכים את האישורים של נטפליקס בשביל לשווק את המוצרים בארץ".

מחיר פיינט גלידת "נטפליקס צ'ילד" 500 מ"ל  יעמוד על כ 25.90 שקלים.  מחיר "נטפליקס צ'ילד" 473 מ"ל טבעוני יעמוד על כ 29.90 שקלים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו