ג'סטין ביבר חושף: "אני חולה"

הכוכב הכריז בפוסט חושפני על מחלת הליים ממנה הוא סובל, ועל התמודדותו עם מחלת המונו • "אלה היו שנתיים קשות", כתב

צילום: Getty Images // ג'סטין ביבר

הזמר ג'סטין ביבר הודיע אתמול (ד') כי הוא סובל ממחלת ליים, מצב רפואי הנגרם בשל היחשפות לבקטריה הנישאת לרוב על ידי קרציות.

כוכב הפופ שיתף את הבשורה בפני מיליוני עוקביו בחשבון האינסטגרם שלו. "בזמן שהמון אנשים המשיכו להגיד שג'סטין ביבר נראה כמו חרא, מכור לקריסטל מת' וכו', הם לא הבינו שלאחרונה אובחנתי כלוקה במחלת ליים", כתב הזמר בן ה-25, והשיב למבקריו ברשת. "לא רק זאת, גם התמודדתי עם מקרה חמור של מונו (מונונוקליאוזיס זיהומי), אשר השפיע על עורי, תפקודי המוחי, האנרגיה שלי ובריאותי הכללית... דברים אלה יוסברו ביתר פירוט בסדרה תיעודית שאעלה ליוטיוב בקרוב".

בין התופעות שמביאה עמה מחלת ליים ניתן למנות כאבי ראש תכופים, עייפות כרונית, דיכאון ופריחה בעור. במידה והחולים בה לא מקבלים טיפול ראוי, מערכות שונות בגופם יכולות להיפגע, ביניהן מערכת העצבים, הלב והמפרקים, ועקב כך לגרום לכאב וסבל רב עבור החולה.  


View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

Jan 8, 2020 at 12:29pm PST

ביבר סיכם את הפוסט וכתב "אתם יכולים ללמוד על כל מה שנלחמתי בו והתגברתי עליו! אלה היו שנתיים קשות, אבל אני מקבל את הטיפול הנכון כדי להיאבק במחלה, שעד כה לא ניתנה לריפוי, ואחזור ואהיה טוב יותר מאי פעם". חדשות אלה מגיעות ימים ספורים לאחר שהוציא את "Yummy", סינגל חדש שלו, ראשון מזה למעלה מארבע שנים.

הסדרה "Justin Bieber: Seasons" שתעלה לרשת בסוף חודש ינואר, תספק לצופיה הצצה אל תהליך הקלטת האלבום החדש של המוזיקאי הצעיר, לצד חומרים מהחתונה המדוברת שלו עם הדוגמנית היילי בולדווין וכן רגעים מחייו האישיים. יש לשער שחלק מהסדרה יוקדש להתמודדותו עם המחלה עליה סיפר. 

• מתמודד "הכוכב הבא" חשף שהודח

• רוצים להיות דיירים בבית "האח הגדול"?

• וואו: הלוק החדש של איתי לוי

• זלזול בצופים: העולם לא שייך לצעירים

• "איש הניסים": פרופגנדה פרו-פלשתינית

• פרויקט מיוחד: שנת 2020 בסיפורים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר