ישראל מסוכנת עבורו? ג'אן ימאן

היורש של פארוק: טלנובלה טורקית חדשה

ביולי האחרון עלתה בערוץ ויוה טלנובלה טורקית בשם "חלומות בהקיץ" שצוברת בהדרגה עוד ועוד צופים (ובעיקר צופות) אדוקים • "בניגוד ל'הכלה מאיסטנבול' זו סדרה עדכנית, מלאת סטייל והומור", מספרת אחת המעריצות

העונה השלישית והאחרונה של "הכלה מאיסטנבול" עוד לא הגיעה לסיומה, אבל חובבי - ובעיקר חובבות - הז'אנר כבר המשיכו הלאה להתמכרות הבאה: הטלנובלה הטורקית "חלומות בהקיץ". 

• לא מלכותי: השערורייה של מרקל

• שלוה בהופעה: יותר מסתם קוריוז?

• סוף סוף: קולדפליי בדרך לאלבום חדש

הסדרה, שעלתה ביולי האחרון בערוץ ויוה, צברה מעריצות ישראליות רבות. היא מגוללת את סיפורה של סנאם (השחקנית הטורקייה דמט אוזדמיר), צעירה ממעמד סוציואקונומי נמוך שחולמת להיות סופרת בינתיים היא עובדת כמוכרת במכולת, מסרבת לשידוך שהמשפחה רוצה לשדך לה ומתאהבת בג'אן (השחקן ג'אן ימאן), צלם טבע שרמנטי. 

 טוען שתהיה לו בעיה להגיע לארץ. ג'אן ימאן, "חלומות בהקיץ" 

ימאן יפה המראה הוא אחת הסיבות לכך שהסדרה צברה מעריצות רבות. הוא בכלל משפטן שהחל לשחק רק לפני חמש שנים. מאז השתתף בחמש סדרות. הזוגיות הטלוויזיונית של אוזדמיר וימאן עוררה שמועות על רומן אמיתי בין השחקנים שזלג למציאות. 

אחת המעריצות האדוקות של הסדרה היא באופן מפתיע בחורה חרדית שמעדיפה שלא יזכירו את שמה. "הסדרה הזו כישפה אותי", היא אומרת. "נחשפתי אליה דרך האינסטגרם והתחלתי לחקור עליה. אחרי שהתחלתי לצפות בה - התאהבתי. התמכרתי כבר בפרק הראשון". 

בהחלט נשמח לארח אותך כאן. ג'אן ימאן

מה ההבדל בינה לבין "הכלה מאיסטנבול"?

"זה משהו אחר לגמרי. הסגנון ב'חלומות בהקיץ' הוא מאוד עדכני ומלא בסטייל. חוץ מזה אני מקבלת תגובות של אנשים שהיו בדיכאון והסדרה הזו שינתה להם את החיים. גם לי באופן אישי היא השפיעה על מצב הרוח". אגב, את פרקי הסדרה היא מעלה באתר משלה תחת השם הבדוי ליגל רפאלי.

צופה אדוקה אחרת היא לימור פרטוש. "מדובר בסדרה קלילה, מלאה בהומור ועם שחקנים מעולים", היא מספרת. "עברתי לידה שקטה שאחריה לא מצאתי את עצמי. הייתי בחופשת לידה ללא תינוק. המליצו לי על הסדרה ואמרו שהיא תגרום לי לצחוק. התחלתי לראות אותה וזה באמת עזר לי להתמודד".  

אז... יש זוגיות או לא? ג'אן ימאן, "חלומות בהקיץ"

המעריצות מפנטזות על ביקור של ג'אן בארץ, אבל במפגש עם מעריצה ישראלית הוא הודה שהוא מודע להצלחה של הסדרה בישראל, אבל ביקור בארץ עשוי להיות בעייתי מבחינתו. עד אז, מעריצות ישראליות נוסעות לאיסטנבול ואורבות לו בבר הקבוע שלו.

• לאון: "יהודיות עם פלשתינים? טיפשות"

• מיילי סיירוס: "בנות, אל תהיו לסביות"

• פייק ניוז: השמועות שאין עליהן מחילה

• כל התרבות, הרכילות והבידור - עכשיו באינסטגרם!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו