צילום: באדיבות הפקת ההצגה // מייקל (מימין) בהצגה God's Blockbuster

מייקל אהרוני: "היו פעמים שרצו אותי בגלל אבא"

מייקל נולד בקונגו ואומץ על ידי משפחתו של ישראל אהרוני בנערותו • אחרי שלמד משחק והשתתף ב"נינג'ה ישראל", הוא משחק לראשונה בהצגת תיאטרון בפסטיבל עכו

אם אתם צופים ב"נינג'ה ישראל", בטח כבר נחשפתם למייקל קביה פורגוד (25), בנו המאומץ של השף ישראל אהרוני, שהתמודד בתוכנית. מייקל, שנולד בקונגו, הוא שחקן ורקדן, ובמסגרת פסטיבל עכו בחול המועד סוכות תוכלו לראות אותו בהצגה "God's Blockbuster", בבימוי נעה פרדר.

• טעימה מהטירוף: טוני רובינס בישראל

• דנה נגד הכתבת: האמת על הסרטון הוויראלי

• מי מתחזה לקרן פלס ואקי אבני?

• שערוריית דמי לובאטו: אימה דווקא בעד

מייקל התייתם מהוריו בגיל צעיר והגיע לישראל בגיל שנתיים עם דודתו. בחטיבת הביניים של גימנסיה הרצליה הוא פגש את אורי אהרוני, בנו של השף ישראל אהרוני, מי שהפך לחבר נפש  שלו ולימים לאח של ממש. בגיל 14 עזב מייקל את בית דודתו והסתובב בין מוסדות לנוער במצוקה, עד שאורי שיכנע את הוריו לאפשר למייקל לגור בביתם. בתקופה שבה שוטט ביו מוסדות, עשה מייקל היכרות עם חוג הדרמה של בית השנטי, אז הבין שהוא רוצה להיות שחקן. 

"סיימתי לפני שלוש שנים את הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין", מספר מייקל. "מאז השתתפתי כבר בסדרות כמו 'קופה ראשית', 'שטוקהולם', 'מלכות', 'מגן דוד דרום', וכרגע אני מתנסה לראשונה בתיאטרון. 

ספר על ההצגה. אני מבינה שיש בה עירום. 

"עירום חלקי (צוחק).יש סצנות ממש מצחיקות עם העירום החלקי הזה. ההצגה עוסקת בזומבים שרוצים לחיות. זה מחזה אבסורד, שמדבר על כך שהדור שלנו הוא דור מאוד מעומעם שולא מרגיש כלום, לא מתרגש משום דבר. אני מגלם את הישות שבאה לעורר את כולם, סוג של גורו".

מה פתאום הלכת לנינג'ה?

"האמת שזה משהו שרציתי לעשות. כשחקן יש לך תקופות של הפוגה ושל ציפיה לתשובות לגבי אודישנים, והיתה לי תקופה כזאת. אני גם מאמן כושר פרטי. ספורט וכושר זה משהו שיקר לליבי. נפלתי אחרי כמה שלבים אבל הגעתי די רחוק, כמו שאומרים, נתראה בשנה הבאה". 

ספר על הקשר עם ישראל אהרוני.

"הוא אבי המאמץ. הכרנו כשהייתי בכיתה ז'. אורי, בנו הצעיר, למד אתי והפכנו לחברים טובים. באותה תקופה היו לי כמה בעיות ולא הסתדרתי עם המשפחה שלי. הוצאתי את עצמי מהמשפחה הגרעינית שלי והוא היה שם לצידי. אורי שיכנע את המשפחה שלו לאמץ אותי. לא נעשה תהליך פורמלי כזה אבל מבחינתם ומבחינתי זה היה אימוץ פורמלי לכל דבר. 

"כיום אני גר עם בת הזוג שלי בתל אביב, אבל לפני כן גרתי איתם והם אבא ואמא לכל דבר. אם אני צריך משהו - הם הראשונים להגיע. אני שומר היום על קשר עם המשפחה הביולוגית שלי. לפחות משתדל, כי זו עדיין משפחה ואי אפשר לשכוח את העבר שהוא חלק ממני. זה מדהים שיש לי משפחה צבעונית וגדולה".

אהרוני עוזר עם טיפים בנוגע לעולם השואו ביז? 

"אני נעזר בו במה שאני יכול. הוא אחד האנשים הכי אהובים בטלוויזיה, במיוחד בעונה האחרונה של 'מאסטר שף', אבל אני מודה שלאחרונה אני משתדל להיעזר בו פחות כי אני רוצה להגיע לאור הזרקורים בזכות היכולות שלי ולא בזכות זה שאני הבן שלו. היו פעמים שרצו אותי רק בגלל אבא שלי, וזה לגיטימי כי הוא אייקון בפני עצמו, אבל עכשיו אני רוצה להראות את היכולות המשחקיות שלי ואת מה שאני מביא בתור מייקל, לא רק מייקל אהרוני".

• הכי מתוק: הסלבס שסוגרים שנה דבש

• בוטים וארדואניזציה: מילות השנה תשע"ט

• שאקירה וג'ניפר לופז יופיעו במחצית הסופרבול

• כל התרבות, הרכילות והבידור - עכשיו באינסטגרם!

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו