שיימינג, קווים לדמותו: רינת גבאי נכנסה במריה דומרק

כוכבת הילדים, שידועה ככזאת שלא חוששת להביא דעתה, קטלה את הדוגמנית הצעירה שהעזה להעביר עליה ביקורת • "התלוננת שעשו לך שיימינג, עשית לי אותו דבר", טענה

צילום: אפרת אשל, קוקו // מריה דומרק, רינת גבאי

חגי תשרי אמנם רק בפתח, אבל כוכבי הילדים כבר עמלים על מופעי חנוכה ורינת גבאי ביניהם. בימים אלה היא שחררה קליפ למחזמר עליו היא עובדת לחנוכה 2019 – "שלמה המלך ומלכת שבא", בו תגלם את דמותה של המלכה כהת העור. כמובן שכמו תמיד אצל רינת גבאי, גם כשמדובר בהצגת ילדים חגיגית דברים לא יכולים לעבור בשקט, ועם פרסום הפוסטר של המופע יצאו קולות נגד העובדה שגבאי הבהירה מגלמת דמות כהת עור.

• אייל גולן התארס: הפוסטים הכי מצחיקים

• "המירוץ למיליון": עדן ואביעד במשבר זוגי

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

גם מריה דומרק, שהגישה פינה בתכנית הבוקר של חדשות 12, התייחסה לסיפור והביאה את הדיווח כפי שכבר הובא במקומות אחרים: "הדמות היא דמות מיתולוגית שמוכרת ככהת עור... הרבה ילדים הולכים להיחשף אליה בפעם הראשונה". דומרק גם הוסיפה פרשנות משלה ואמרה: "אני חושבת שזה דווקא מאוד חשוב להראות אותה כמי שהיא הייתה באמת, כהת עור".


"אני חושבת שזה דווקא מאוד חשוב להראות אותה כמי שהיא הייתה באמת". דומרק בתוכנית הבוקר // צילום מסך, מתוך הפוסט של רינת גבאי

גבאי מצדה לא נשארה חייבת והעלתה פוסט כועס בו כתבה בין היתר: "מריה, זה לא פייר לשבת באולפן ולקרוא הכפשות (אגב, גם לקרוא מפרומטר צריך לדעת)". גבאי התייחסה בהמשך גם לקריירה של דומרק וכתבה: "דווקא את, שהתלוננת בעבר על שיימינג ונפגעת מזה, עושה בדיוק אותו דבר לי".

כוכבת הילדים הסוערת המשיכה והבהירה את עמדתה: "מותר לי לגלם את מלכת שבא כמו שמותר לך כישראלית שעלתה מרוסיה לגלם כל דמות שתרצי, ולא היית רוצה לקבל רק תפקידים של עולה מרוסיה או תפקידי בובת ברבי! אני מקווה שתרשי לי להמשיך בדרכי המקצועית להמשיך לשמח ולהעשיר את ילדי ישראל ומאחלת לך הצלחה רבה כאושיית רשת!". 

את ההודעה הכועסת חתמה רינת בהצעת ליהוק ועקיצה: "אנחנו מחפשים למחזמר הבא את תפקיד ושתי במגילת אסתר ואשמח להציע לך אותו, למרות שהיא הייתה פרסיה כהה ואת בהירת עור ושיער!".


"מותר לי לגלם את מלכת שבא". רינת גבאי // צילום: מאיה באומל בירגר

• כבוד: שחקנית ישראלית נוספת בסרט של טרנטינו

• זמר ההפרדה: "אני לא מדיר נשים"

• אחרי דוכין: גם דני רובס ביטל הופעה בי-ם

• דניאלה פיק וטרנטינו מצפים לילד ראשון

• "שובר שורות" : עכשיו הסרט - כל הפרטים

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר