מסיבת שני מיליון עוקבים בקיסריה

אחרי אירוח של חיילים בודדים, עימות קולני בין חצרוני לאורן חזן ומתיחות שזכו למאות אלפי צפיות, עמלים הוולוגרים הפופולריים בישראל על המסיבה הנצפית ביותר בתולדות היוטיוב בישראל • כל כוכבי הרשת בפנים

צילום: תמיר ישעיהו // חברי Full House

כל כוכבי הרשת במקום אחד: אחרי שפתחו במיזם הרפתקני ומאתגר, שבמהלכו מתגוררים כמה מכוכבי הרשת הגדולים בארץ תחת קורת גג אחת, וזכו עד כה לכ-90 אלף עוקבים ביוטיוב, חברי הפרויקט Full House עוברים לדבר הגדול הבא – חגיגת עצמאות במקום מגוריהם בקיסריה, עם כל חבריהם כוכבי הרשת, ליצירת המסיבה המדוברת והנצפית ביותר בתולדות המדינה.

• "משחקי הכס": "הפרק הכי גדול עוד לפנינו"

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

בתחילת חודש מרץ השנה נכנסו אביב ראובן (251 אלף עוקבים), עידן טלמור (181 אלף עוקבים) ומאור גמליאל (86 אלף עוקבים) לווילה מפוארת בקיסריה, בה יתגוררו בשנה הקרובה, אליהם הצטרפה שירה בר (114 אלף עוקבים), שנבחרה על ידי הקהל ודניאלה דואק (50 אלף עוקבים), האקסית של אביב.


חבורת Full House // צילום: רן אפללו

מאז העלתה החמישיה עשרות סרטונים שזכו למאות אלפי צפיות. בסרטונים הם נותנים אחד לשני משימות, מותחים זה את זה ובעיקר משעשעים את בני הנוער שעוקבים אחריהם באדיקות, בימים א'-ה' בשעה 14:30.

בנוסף, מארחים מדי פעם הוולוגרים מקיסריה אנשים מבחוץ. באחד הימים אירחה החבורה את הח"כ לשעבר אורן חזן ואת הפרופסור הידוע לשמצה אמיר חצרוני, לעימות קולני לרווחת עוקביהם. מן העבר הקיצוני האחר של המתרס, אירחה החבורה 50 חיילים בודדים, ליום של ברביקיו ושחייה בבריכה הפרטית.


חבורת Full House מארחת 50 חיילים בודדים // צילום מסך

כעת, כאמור, מתכננת חבורת הוולוגרים מסיבת עצמאות, עם כל חבריהם כוכבי הרשת, שתתקיים בערב יום העצמאות הקרוב. בין המוזמנים שאישרו הגעה: נוי פדלון, אושר כהן, דורון ביטון, זיגי, עידן בקשי, אלי אליהו, דניאלה קריסטיה, קארין בן אבי, אור יעקב, עמנואל לוי, גל זהבי וקווין רובין.

צירוף כמויות העוקבים של כל הכוכבים הנ"ל תחת קורת גג עובר את השני מיליון. במסיבה על שפת הבריכה ייהנו המוזמנים מארוחות שף, אלכוהול, קריוקי ועוד. את ההפתעות הגדולות לאורחיהם הם שומרים קרוב לחזה, ומבטיחים שיש למה לחכות.

• לאור המצב: בוטל אירוע אירוויזיון

• הראל סקעת עוזב את "הכוכב הבא"

• אירוויזיון 2019: כל העדכונים

• ארז טל משתאה: "זו מפלצת שלא הכרתי"

• ישבור שיא: חשיפה פנומנלית לאירוויזיון

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר