שופינג או בטן גב? זו החופשה המועדפת על נשות ישראל

סקר שנערך ליום האישה מצא שהיעד האהוב על הישראליות הוא ברצלונה • אחת ל-10 נשים נוסעת לבד לחופשה ורובן מעדיפות חופשה רומנטית עם בן הזוג, אך בפועל רובן נוסעות עם כל המשפחה

צילום: Getty Images // 10% מהנשים נוסעות לבד

מה ההעדפות של נשים בכל הנוגע לחופשות? מסקר של טרווליסט, אתר השוואת מחירים בתיירות, שנערך בקרב 470 נשים בגילאי 20 עד 60, עולה כי קיים פער בין חופשת החלומות לחופשה שהם נוסעות אליה בפועל.

הפרטנר המועדף ביותר על נשים בחופשה בחו"ל הוא לא החברות אלא בן או בת הזוג שלהן, כ-44% מהנשאלות אמרו שבני הזוג הם הפרטנרים המועדפים לחופשה. רק 25% מהנשאלות בחרו כחופשה האולטימטיבית את החופשה המשפחתית ואילו רק 14% בחרו לנפוש עם חברות, 6% הפתיעו וענו בכנות שמעדיפות לטוס לבד.

בפועל, החופשות הנפוצות ביותר בקרב נשים הן חופשות משפחתיות, זה מה שענו 52% מהנשאלות, אבל גם החופשות הרומנטיות עם בני הזוג (49%) נפוצות מאד. אחת מכל עשר נשים נופשת לבד (10%).

חופשות שופינג

הסטיגמה שנשים יוצאות לחופשות בשביל שופינג הוכחה כנכונה, כשחופשת השופינג הובילה על פני חופשת מנוחה (27%)  או חופשה בטבע (9%). לחופשה של שופינג ומנוחה היו גם ביקושים של 22%, מה שאומר שרוב הנשים לא מוכנות לוותר על השופינג בחופשה גם אם היא אינה מוגדרת ככזו.

למעלה מ- 40% מהנסקרות בחרו בחופשת רק שופינג. נשים מכל חלקי הארץ בחרו בחופשת השופינג כמועדפת.

בנות ה40+ הובילו בהעדפה זו עם ממוצע של 49%. אך גם בנות ה-25 וה-30 לא נשארו מאחור עם 30 ו-40 אחוזים בהתאמה בבחירת הקניות כבילוי המועדף בחופשה. 

היעדים החמים

ביעדים מובילים אצל הנשים מובילים את הרשימה ברצלונה (13%), פראג (12%) ולונדון (11%), שהן יעדים אורבניים הידועים כמוקדי שופינג. 

לעומתן, הגברים מעדיפים יעדי בילוי הכוללים מסיבות ומועדונים. כך למשל ניתן לראות כי מובילים את הרשימה קייב (20%), בוקרשט (13%) ובנגקוק (10%) בהתאמה, שאמנם נחשבת יעד של בטן גב אבל גם היא אינה חסרה במסיבות ומוקדי בילוי. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר