אושיית האינסטגרם והאופנה אלין כהן אמנם רק בת 17 אבל אפשר להגיד שהיא אשת עסקים לכל דבר, לאחר שהשיקה אתמול ליין איפור חדש, שמצטרף לקו השפתונים שהשיקה לפני שנה. בכך הופך מותג האיפור שלה, ALINE COHEN, לראשונה לחברת איפור.
אם אתם מחפשים איפה ניתן לרכוש את המוצרים, תחילה הם יימכרו בחנויות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי, ומאוחר יותר ככל הנראה תהיה אפשרות לרכישתם דרך אתרי ביוטי ורשתות השיווק.
קו האיפור החדש כולל ליין מייקאפים עמידים בעל כיסוי מלא WAKE UP MY MAKEUP, ב-5 גוונים המתאימים לכל סוגי העור, קולקציית POWER GIRL שכוללת שימרים ב-4 גוונים, פודרות ב-4 גוונים, קולקציית שפתוניGOLDEN GIRL עם 5 גוונים של שפתוני מט עמידים ומסקרה.
כזכור, לפני כשנתיים וחצי בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי הכריזו על מהלך אסטרטגי שבמסגרתו יעניקו לראשונה במה למותגים ומעצבי אופנה ישראליים. במסגרת מהלך זה, נחשפו בחנות מעצבים שונים כדוגמת: מותג בגדי הים Bananhot בבעלות נטע אלחימיסטר ונועה בני, מותג האופנה SKETCH של המעצב יוסי קצב, ומותג התיקים MeDusa. לפני כשנה הוחלט לתת במה גם בנושא טיפוח, כאשר מותג האיפור של הנערה הצעירה שצברה תאוצה ברשתות החברתיות נכנס גם הוא לחנות בדיוטי פרי, עם השקה של ליין הכולל חמישה שפתוני גלוס מבריקים שהושקו יחד עם קולקציה של 10 שפתונים נוספים בגימור מט עמיד.
בשנה האחרונה קולקציית השפתונים הפכה להצלחה בקרב הבלוגריות והיוטיובריות וכהן הצעירה הפכה לאושיית רשת מוכרת ומצליחה. היא פרצה לתודעת הציבור לפני כשלוש שנים באמצעות הקמת ערוץ היוטיוב בו העלתה סרטוני איפור בהם לימדה את סודות האיפור והביוטי.
לאלין יש כיום שלושה ערוצי יוטיוב בתחומי האיפור שזוכים למאות אלפי צפיות ומעל חצי מיליון עוקבים באינסטגרם.
על השקת קולקציית האיפור החדשה,כהן מוסרת: "כבר עם השקת קו השפתונים שלי ידעתי שזה לא ייעצר שם, זה היה בתכנון להשיק ליין של ברונזרים, שימרים ופודרות תוך שנתיים, זה לקח פחות זמן ואני שמחה שזה קורה".
האריזות של קו האיפור צבעוניות עם מסר שכהן מכוונת אליו: "המחשבה היא אריזה בעלות משמעות חזקה להעצמה נשית, וגם קבלת כל אחד ללא כל שוני מגדרי .בחרתי בעיצוב אריזות צבעוניות שבמרכזן תמונות אשר מביעות את התמיכה שלי בכל אדם, את הקבלה שלי ואת העובדה שאנו כנשים וכבני אדם צריכים להיות אחד לצד השני, לחזק את השני, להראות ולהדגיש את היופי החיצוני אבל לא פחות את היופי הפנימי. את העובדה שכל אחת וכל אחד יכולים להצליח ולהגיע להישגים מדהימים אם נדבק בעבודה קשה, בהתמדה, במסירות באמונה ומבלי שנאבד את מי שאנחנו ומה שאנחנו. ואז גם השמיים הם לא הגבול".
מחיר מייק אפ : 34.50 דולר, מחיר ברונזר/שיימר/פודרה : 27.50 דולר, מסקרה: 23.50 דולר, שפתון 22 דולר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו