לאן נעלמו הבגדים של רותם סלע?

קסטרו משנה את חוקי המשחק ויוצאת בקמפיין באינסטגרם להשקת עונת אביב-קיץ 2018 - במקום התצוגה המסורתית

מתוך קמפיין הרשת של קסטרו // צילום: זוהר שטרית // מתוך קמפיין הרשת של קסטרו // צילום: זוהר שטרית

קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת קסטרו, הושקה הערב (רביעי) לראשונה בפלטפורמה הדיגיטלית באתר המותג ובאמצעות הרשת החברתית אינסטגרם. אחרי שנים ארוכות שבהן נהגה להציג את הקולקציה החדשה שלה בתצוגת אופנה ואירוע נוצץ במיוחד, החליטה השנה קסטרו להתחבר אל לקוחותיה דרך הסמארטפון. 

מדובר בפרוייקט שיימשך על פני מספר ימים, בהם הקמפיין והקולקציה יוצגו בחשבונות האינסטגרם של ידוענים מובילים בישראל. כך למעשה קסטרו ממקסמת את החשיפה לקהל היעד,  דרך העוקבים של אותם ידוענים. מדובר במהלך שיאחד בין פלטפורמת השיווק לבין פלטפורמת המכירה, וגולשים שייחשפו לפריטי הקולקציה יוכלו לקנות אותם באותו רגע דרך האתר. 

צילום: זוהר שטרית

עלילה סבוכה עם מיטב הסלבס

גיבוריו הראשיים של הקמפיין הם הפרזנטורים של קסטרו רותם סלע ואביב אלוש, סטטיק ובן אל ועומר דרור. אליהם מצטרפים גם אסי עזר, ישראל אהרוני, עדי ביטי, נטע גרטי, טום באום ורבים אחרים.

סיפור העלילה של הקמפיין מתחיל בפריצה מסתורית לביתה של רותם סלע, שדבר לא נגנב ממנו פרט לבגדיה. בעודה מנסה להבין מי פרץ לארון והפך את הבית מגיעים אליה סטטיק ובן אל עם שתי חיילות צפון קוריאניות וחוטפים אותה למדינה המבוצרת מכל. משם העלילה מסתבכת כשמסתבר שלא רק רותם סלע נחטפה, ומיטב הידוענים של ישראל מצטרפים להרפתקה. תוך כדי העלילה נחשפת הקולקציה.

צילום: זוהר שטרית

בין רומנטי לספורטיבי

הקולקציה עצמה משלבת בין שמלות רומנטיות קלילות בהדפסים פרחוניים קיציים וטרופיים, לבין מוטיבים מעולמות הספורט והאקטיב - פסי צד ספורטיביים, וגימורים המאפיינים בגדי ספורט. גם מראה הווסטרן יקבל ביטוי בקמפיין עם טוויסט נשי, זאת לצד נגיעות רומנטיות של תחרה וסריגי קרושה אווריריים במראה רטרו. צבעוניות הקולקציה נעה העונה בין שחור-לבן , גווני פסטל רכים, יחד עם נגיעות אדום הבוהק. 

קולקציית הגברים עוצבה מתוך עולמות ההשראה של ספורט וטבע. הדפסי פרחים טרופיים בחולצות בגזרת הוואנה, בבדי כותנה ופשתן טבעיים בצבעוניות של חאקי, אבן ושחור. קולקציית הספורט הגברית כוללת פריטים עם פסי צד ספורטיביים מתחברים לעליוניות ומכנסיים בטוטאל לוק, וכן שימוש בבדי אקטיב טכנולוגיים. עולם הג׳ינס של הגברים עשיר בכביסות ושטיפות חדשות ומגוונות. דגש מיוחד ניתן העונה לג׳ינס ה"הייפר סטרץ'"  - ג׳ינס בגזרת סופר סקיני במגוון שטיפות. קסטרו גם שמה דגש על מראה הטוטאל-לוק שמקבל התייחסות נרחבת, במטרה להעניק לצרכן מענה כולל מכף רגל ועד ראש, כולל נעליים ואקססוריז שאותם יהיה ניתן לרכוש באתר המותג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר