סיאט ארונה הגיע לישראל

רכב הפנאי הקטן של סיאט נחת בישראל עם מערך בטיחות מקיף כבר ברמת הבסיס

צילום: תומר פדר

צ׳מפיון מוטורס, יבואנית דגמי סיאט לישראל, מודיעה על תחילת שיווק סיאט ארונה החדש כמה חודשים אחרי שנחתה כאן סיאט איביזה עליה הוא מבוסס. הארונה הושק באירופה לפני חודשים אחדים, והוא נועד להתמודד מול רכבי פנאי קטנים כמו ניסאן ג׳וק, פיג׳ו 2008 ואחרים.

סיאט ארונה מגיע אלינו עם שני מנועים וארבע רמות גימור. מנוע ה-1.0 ל׳ המוגדש (115 כ״ס, 10 שניות ל-100 קמ״ש) משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים. ארונה מוצע בשלוש רמות גימור עם מנוע זה, כאשר כבר ברמת הבסיס (׳סטייל׳, 109,900 שקלים) נמצא חישוקים קלים בגודל 16 אינץ׳, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ׳, בקרת אקלים ועוד. רמת גימור ׳FR׳ (החל מ-115,900 שקלים) מוסיפה חישוקים בגודל 17 אינץ׳, אפשרות לשילוב צבעים במרכב, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד.

צילום: תומר פדר

רוצים לדעת יותר? כנסו לאתר אוברדרייב

 

רמת הגימור הבכירה שמגיעה עם מנוע ה-1.0 ל׳ נקראת ׳FR PRO׳ (החל מ-128,900 שקלים) ומוסיפה חישוקים בגודל 18 אינץ׳, ריפוד עור למושבים, מערכת שמע משודרגת, תאורת לד מלאה מלפנים ועוד. מנוע ה-1.5 ל׳ (150 כ״ס, תיבה ידנית, 8.3 שניות ל-100 קמ״ש) מוצע ברמת גימור ׳EVO׳ המקבילה לזו הבכירה של המנוע הקטן במחיר התחלתי של 137,900 שקלים.

צילום: תומר פדר

כל גרסאות הארונה מגיעות עם מערך בטיחותי הכולל בקרת שיוט אדפטיבית המתריעה גם על מחרק מהרכב מלפנים, מערכת בלימה אוטונומית ועוד. החל מרמת גימור ׳FR׳ ניתן למנות גם מערכת לזיהוי רכב בשטח מת, התראה על תנועה צולבת בנסיעה לאחור ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר