הגיע הזמן להכיר

ניר זליחובסקי (31) משחק בתפקיד הראשי בהצגה "הבן הטוב" בתיאטרון הבימה

זליחובסקי ב"הבן הטוב" // צילום: ז'ראר אלון // זליחובסקי ב"הבן הטוב"

אם אתם קהל קבוע בתיאטרון, סביר להניח שלא פיספסתם את השחקן ניר זליחובסקי (31) שמשחק בשנים האחרונות בהצגות שונות בתיאטרון הבימה, ובהן "מירל'ה אפרת", "הסוחר מוונציה" ו"אלוהים מחכה בתחנה", ובימים אלה אפשר לראות אותו גם על המסך הקטן בסידרה "איפה אתה חי?" של הערוץ הראשון.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בחודש שעבר עלתה בהבימה הצגה חדשה בכיכובו של זליחובסקי, "הבן הטוב" - מחזה שכתב הסופר והעיתונאי שי גולדן ושמתבסס על ספרו האוטוביוגרפי. את ההצגה מביים איציק ויינגרטן ומשחקים בה גם טטיאנה קנליס־אולייר, רוברטו פולק, עמוס בוארון ויובל שלומוביץ.

המחזה עוסק בחייהם של האחים שי ורן גולדן, שהתגלגלו בילדותם לבית יתומים ואז אומצו על ידי זוג עולים חדשים מרומניה. זליחובסקי מגלם את דמותו של שי גולדן. "העובדה שמדובר בסיפור אמיתי של אדם שעובד איתנו הופכת את התהליך למורכב יותר", מספר זליחובסקי. "לא הכרתי את שי בכלל לפני האודישנים. זה היה תהליך מדהים, שי בא לקראתי, נפגש איתי, דיבר איתי, ענה על כל מה ששאלתי, נפתח אלי נורא". 

זליחובסקי שירת בתיאטרון צה"ל, ומייד עם סיום השירות הצבאי קיבל תפקיד ב"אהבה מעבר לפינה" בתור החבר הסטלן של אגם רודברג. אחר כך למד משחק בסטודיו של ניסן נתיב, שיחק בתיאטרון אורנה פורת, בתיאטרון היהודי־ערבי ובתיאטרון הקאמרי.

"שיחקתי גם ב'הבורר' בתפקיד קטן ובסרט 'רווקה פלוס' של דובר קוסאשווילי (בתפקיד הגנן האנס - מ"כ)", הוא מספר. 

"אני מאוד אוהב תיאטרון אבל אין ספק שגם העבודה בקולנוע וגם בטלוויזיה היא כיף אמיתי ותהליך מרגש ובעל משמעות. אני מאוד מקווה שתהיה עוד עונה ל'איפה אתה חי?'"

מה החלומות שלך?

"אני פשוט רוצה לעבוד. כל הזמן. לעשות דברים מגניבים. הייתי גם שמח לחזור למוסיקה. אני מנגן בפסנתר, במפוחית ובגיטרה מגיל 5. התחלתי לעבוד על אלבום אבל עצרתי כי החלטתי שצריך להתמרכז". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר