"מלא בשקרים": הבמאי המוערך יוצא נגד הסרט החדש על מייקל ג'קסון

דן ריד, שביים את הסרט התיעודי "לעזוב את נוורלנד" אשר התמקד בסיפורם של גברים שטענו כי הזמר התעלל בהם מינית בילדותם, אמר כי קרא טיוטה של התסריט לסרט הביוגרפי על ג'קסון • לדבריו, הוא מנסה לשכתב מחדש את ההאשמות נגד הזמר • "הוא מתייחס אליהן בביטול"

מייקל ג'קסון. צילום: איי.אף.פי.

הסרט הביוגרפי על חייו של מייקל ג'קסון האגדי מצטלם בימים אלו, אבל למרות שצפויה עוד יותר משנה עד שיעלה לאקרנים - הוא כבר מעורר סערה גדולה.

דן ריד, הבמאי של "לעזוב את נוורלנד", הסרט התיעודי משנת 2019 שהתמקד בסיפורם של שני גברים שטענו כי הזמר האגדי התעלל בהם מינית כאשר היו ילדים - אשר עורר עניין רב סביב הפרשה של ג'קסון - טוען כי תסריט הסרט החדש, שייקרא בפשטות "מייקל", "מנסה לשכתב מחדש את ההאשמות נגדו ומתייחס אליהן בביטול ומלא בשקרים".

בראיון שהעניק ל-The Times Of London, ריד אמר כי בגרסת הטיוטה של התסריט שאותו הוא ראה, ג'קסון לא נראה לבדו עם ילדים, "למרות העובדה כי הוא חלק את מיטתו עם ילדים קטנים במשך שנים רבות".

מייקל ג'קסון, צילום: איי.אף.פי.

מי שיגלם את דמותו של ג'קסון הוא לא אחר מאשר אחיינו, ג'אפר ג'קסון, שקיבל את ההזדמנות להיכנס לנעליו הענקיות והנוצצות של דודו. בסרט יככבו בו גם המועמד הטרי לאוסקר קולמן דומינגו ("רסטין") ומיילס טלר ("וויפלאש").

את הסרט יביים אנטואן פוקואה (טרילוגיית "נקודת שוויון", "יום אימונים מסוכן", "המטרה: הבית הלבן" ועוד) והוא נכתב בידי התסריטאי המוערך ג'ון לוגאן, שהיה מועמד לאוסקר על כתיבת התסריטים של "גלדיאטור", "הטייס" ו"הוגו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר