מדהים: לא תאמינו איך נראה השחקן שיגלם את מייקל ג'קסון

תצלום ראשון מתוך "מייקל" שוחרר ובו דמיון מפליא בין מלך הפופ לשחקן שיגלם אותו • כידוע, מדובר בביוגרפיה המוזיקלית על הזמר המנוח

מייקל ג'קסון. צילום: EPA

אולפני ליונסגייט שחררו אמש (שלישי) את התצלום הראשון מתוך הסרט "מייקל" - הביוגרפיה המוזיקלית על מייקל ג'קסון שתגיע לקולנוע באפריל 2025. בלי להגזים, הדמיון בין השחקן שיגלם את מלך הפופ המנוח לדבר האמיתי פשוט מדהים ובמבט חטוף מאוד קשה להבדיל בין השניים.

מצד שני, לא צריך להיות מופתעים. השחקן שאתם רואים בתמונה הוא למעשה ג'אפר ג'קסון (27) - אחיינו האמיתי של מייקל (ומוזיקאי בזכות עצמו), שקיבל את ההזדמנות להיכנס לנעליו הגדולות והנוצצות של דודו. מעבר לכך, האדם שלכד בעדשתו את התמונה החדשה הוא הצלם הידוע קווין מזור, שתיעד את ג'קסון בחיים האמיתיים.

השחקן ג'אפר ג'קסון בהצצה לסרט "מייקל", צילום: אולפני ליונסגייט/יוניברסל

עוד משתתפים בסרט המדובר: קולמן דומינגו המוערך ("אימת המתים המהלכים", "אופוריה", העיבוד הקולנועי החדש של "הצבע ארגמן" ובקרוב ב"סעי בובה") יגלם את ג'ו ג'קסון - אביו של מייקל; ניה לונג ("הנסיך המדליק מבל אייר") תהיה קת'רין ג'קסון - אמו של מייקל ואילו מיילס טלר ("וויפלאש", "אהבה בשחקים: מאווריק") ישחק את המנהל המוזיקלי/עורך הדין ג'ון ברנקה, שעבד עם הזמר. על הבימוי מופקד אנטואן פוקואה המנוסה ("יום אימונים מסוכן", "המטרה: הבית הלבן" וטרילוגיית "נקודת שוויון").

לפי הסינופסיס הרשמי של "מייקל", הסרט "יספק תיאור מעמיק ויגולל את הסיפור שטרם סופר על האדם המורכב שהפך למלך הפופ", וישחזר את כמה מההופעות הכי אייקוניות שלו אשר סייעו לו לבסס את מעמדו כ"אמן הגדול ביותר בכל הזמנים". ואכן, האלבום "מותחן" של ג'קסון הוא התקליט המצליח ביותר בהיסטוריה בזכות מכירות של יותר מ-120 מיליון עותקים ברחבי העולם.

מייקל ג'קסון בהופעה בישראל (ארכיון), צילום: קוקו

ג'קסון הוא גם המוזיקאי המעוטר ביותר אי פעם אשר זכה במהלך חייו בלא פחות מ-823 פרסים ותארים שונים - ביניהם 13 פרסי גראמי ו-26 פרסי AMA (פרסי המוזיקה האמריקנית).

עם זאת, על הקריירה האדירה שלו העיבו לא מעט שערוריות מתוקשרות – בראשן, לכאורה, אונס וניצול מיני של ילדים. אף שג'קסון, שהלך לעולמו ב-2009, מעולם לא נמצא אשם ואף זוכה מכל אשמה במשפט שהתקיים ב-2005, בעיני רבים הכתמים עדיין דבקים בו, גם לאחר מותו. יהיה מעניין לראות כיצד הסרט יעסוק באותן האשמות, אם בכלל, שכן בני משפחתו מעורבים בהפקה באופן ישיר.

מייקל ג'קסון, צילום: איי.אף.פי.

מהמיקרופון אל המסך הגדול

"מייקל" הוא למעשה סרט נוסף בטרנד ההוליוודי הלוהט של ביוגרפיות מוזיקליות. בשנים האחרונות זכינו לצפות, בין היתר, בהפקות כמו "רפסודיה בוהמית" שהתמקדה בפרדי מרקיורי - סולנה המנוח של להקת קווין המיתולוגית; ב"רוקטמן" על אלטון ג'ון; ב-"I Wanna Dance with Somebody" על ויטני יוסטון; ב"מאסטרו" על ליאונרד ברנשטיין וב"אלביס" על אלביס פרסלי.

ממש היום (רביעי) עולה על המסכים "בוב מארלי: One Love" שמנציח את כוכב הרגאיי האגדי ואילו באפריל נוכל לחזות ב"Back to Black" על איימי וויינהאוס. עוד נמצאים בשלבי הפקה שונים: סרטים על הבי ג'יז, שר ורובי ויליאמס (שבו יגלם הזמר את עצמו). סרט אחר, שהיה אמור לספר את סיפור חייה של מדונה, בוטל בשנה שעברה.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר