"בחרת חתיכת לילה להיוולד בו": בנם של אסי עזר ואלברט אסקולה הגיע לעולם

מנחה הטלוויזיה העלה פוסט לחשבון האינסטגרם עם בעלו והתינוק הרך וכתב: "מבטיחים לשמור עליך מכל משמר, מעכשיו ולתמיד" • כזכור, באמצע חודש דצמבר האחרון בישרו אסי ואלברט שהם מצפים לילד שני

אסי ואלברט. צילום: מאיר פרטוש

בשעה טובה: כשמעל לראשי האזרחים בישראל שרקו מאות טילים, בארצות הברית בא אתמול (שבת) לאוויר העולם בנם של אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה, כך שיתף אסי את מיליון עוקביו באינסטגרם. הרך הנולד יצטרף למשפחה ולאחותו הגדולה אלכס. 

עזר, העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של השניים אוחזים בתינוק וכתב: "ברוך הבא לעולם ילד, בחרת לעצמך חתיכת לילה להיוולד בו. מבטיחים לשמור עליך מכל משמר, מעכשיו ולתמיד". 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

עזר חתם את הפוסט, כאשר הוא כתב ארבע פעמים את האות A, האות הראשונה בשמם של כל בני המשפחה, כולל זה של הבן החדש שייחשף כנראה בימים הקרובים.

בסטורי נוסף שיתף אסי תמונה של טביעת כף רגלו של בנו וכתב: "חתיכת רגל יש לגבר שלי, לתשומת לב האיראנים". בסטורי המשך שיתף את תיעוד המסע שלו ושל אלברט מישראל לעיר רינו שבנבדה, ארצות הברית, בדרך ללידת בנם.

הסטורי של אסי עזר // מתוך אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון, טסו אסי ואלברט יחד עם הוריו של אסי ובתם הבכורה אלכס לארצות הברית כדי להיפגש עם מרי, הפונדקאית שנשאה ברחמה את בנם. 

"אחרי חודשים של שיחות זום מרגשות, סוף סוף נפגשנו פנים אל פנים עם המלאכית שלנו מרי", כתב אסי בפוסט ששיתף עם עוקביו באינסטגרם. "בעולם קשוח, מלא באנשים רעים, כמה טוב שיש אנשים כמו מרי", סיכם מתחת לתמונה שלו ושל אלברט לצידה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

כזכור, באמצע חודש דצמבר האחרון בחג החנוכה, בישרו אסי ואלברט בעמודיהם באינסטגרם על כך שהם מצפים לילד שני. הם עשו זאת באמצעות תמונה מביתם הפרטי שבו נראה אסקולה כשהוא מחזיק בידו צילום אולטרסאונד של העובר. הבשורה הגיעה כשנה ותשעה חודשים לאחר לידת בתם הבכורה אלכס, שהגיעה לעולם בהליך דומה, אך בעזרת פונדקאית שונה, ששמה אשלי. כמחווה לפונדקאית מגיש הטלוויזיה ובעלו בחרו בשמה של הפונדקאית כשם שני לבתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר