"המלאכית שלנו": אסי עזר ואלברט אסקולה נפגשו עם הפונדקאית של בנם השני

מנחה הטלוויזיה ובעלו שיתפו בחשבונותיהם הפופולריים ברשת החברתית תמונה פוטוגנית במיוחד עם האישה בעזרתה הם מביאים לעולם את בנם • "כמה טוב שיש אנשים כמו מרי", כתב עזר

אסי עזר ואלברט אסקולה עם הפונדקאית מרי. צילום: אינסטגרם

אסי עזר פרסם בסוף השבוע האחרון בחשבונו באינסטגרם תמונה שלו ושל בעלו האדריכל אלברט אסקולה מתוך המפגש המרגש שקיימו השניים עם מרי, הפונדקאית של בנם השני. בטקסט שצירף עזר לתמונה המחויכת של השלושה, שהעלה ממרכז רפואי בנבדה שבארצות הברית, הוא ביקש לדבר בשבחה של האישה שתעניק לו את הזכות להפוך לאבא בפעם השנייה.

המתנה המרגשת שקיבלת אסי עזר (ארכיון)

"אחרי חודשים של שיחות זום מרגשות, סוף סוף נפגשנו פנים אל פנים עם המלאכית שלנו מרי", כתב עזר בפתח דבריו. "בעולם קשוח, מלא באנשים רעים, כמה טוב שיש אנשים כמו מרי", פרגן לפונדקאית. "אפילו דרך התמונה הקטנה הזאת אפשר לראות בבירור את הטוב שבה. קולטים את גודל הבטן?", שאל בהתרגשות את הגולשים.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

כזכור, באמצע חודש דצמבר האחרון בחג החנוכה, בישרו אסי ואלברט בעמודיהם באינסטגרם על כך שהם מצפים לילד שני. הם עשו זאת באמצעות תמונה מביתם הפרטי שבו נראה אסקולה כשהוא מחזיק בידו צילום אולטרסאונד של העובר. הבשורה הגיעה כשנה ותשעה חודשים לאחר לידת בתם הבכורה אלכס, שהגיעה לעולם בהליך דומה, אך בעזרת פונדקאית שונה, ששמה אשלי. כמחווה לפונדקאית מגיש הטלוויזיה ובעלו בחרו בשמה של הפונדקאית כשם שני לבתם.

אסי עזר ואלברט אסקולה עם בתם אלכס, צילום: מתוך אינסטגרם

בחודש ינואר האחרון חשף עזר באמצעות פוסט את מין העובר שעתיד להרחיב את משפחתו. "כמה אני שמח שבקרוב יצטרף לאלכס אח קטן, דווקא עכשיו", כתב מתחת לתמונה משפחתית שלו יחד עם בעלו ובתם המשותפת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר