אלברט אסקולה ואסי עזר. צילום: אינסטגרם

אלברט אסקולה חוזר לאישה שטלטלה את ביתו: "בסוף סלחתי לה"

האדריכל ובן זוגו של אסי עזר ביקש לפתוח את הלב ולספר על המפגש שקיים אל מול המצלמות עם האישה שאביו ניהל עמה מערכת יחסים מחוץ לנישואיו • "הייתה שיחה מאוד טעונה, אבל גם מאוד חשובה"

למעלה מארבע שנים אחרי, אלברט אסקולה חזר אתמול (ראשון) לשיחה רווית האמוציות שקיים עם המאהבת של אביו, במסגרת השתתפותו בעונה הראשונה של דוקו הריאליטי יס מן, ששודרה בשנת 2019. הסיבה? אסקולה נתקל במקרה בארכיון הטלפון הנייד האישי שלו בקטע הווידאו שתיעד את שיחה שלו עם הפילגש של אביו שהלכה לעולמה לפני כשנה.

"מצאתי את הקטע הזה בטלפון שלי, כשחיפשתי משהו אחר. זו סצנה מתוך 'יס מן' שבה אני פוגש לראשונה את מי שהייתה שנים המאהבת של אבא, מאייטה. מי שאולי גרמה לגירושים של ההורים שלי ולפירוק המשפחה שלי", כתב אסקולה.

"פגשתי את מייאטה שנים אחרי שאבא שלי נפטר, וזו הייתה שיחה מאוד טעונה בשבילי, אבל גם מאוד חשובה", ביקש להדגיש. בהמשך אף חלק באמפתיה שפיתח אל המאהבת של אביו. "ראיתי פתאום את הצד שלה, אישה שכל חטאה הוא שהתאהבה בגבר שלמרות שהיה נשוי, חיפש עוד ריגושים. בסוף השיחה הזאת סלחתי לה. נגעה לי ללב, ואני שמח שנתתי לה את התחושה שזה מאחורינו. לפני שנה מאייטה נפטרה. יהיה זכרה ברוך", חתם.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Albert Escola (@albertescola)

זוהי אינה הפעם הראשונה שאסקולה מכניס את הגולשים אל נבכי לבו. בחודש שעבר סיפר על רגעי המשבר בזוגיות עם בעלו עזר וכתב: "עשר שנים בדיוק אחרי שהכרתי את אסי, אהבת חיי, נכנסה לחיינו אלכס והלב שלי גדל והתרחב הרבה מעבר למה שחשבתי שאפשרי. כשהייתי צעיר יותר לא יכולתי לדמיין בכלל את עצמי כאיש משפחה. היום, כשאנחנו עומדים להרחיב אותה שוב, אין משהו שאני מוקיר יותר. יחד אנחנו יוצאים לאינספור הרפתקאות, מנווטים בין פסגות למורדות. גם ברגעים קשים, תמיד מחזיקה אותנו האמונה שהכל שווה את זה. ולא חסרים רגעים קשים".

אלברט אסקולה ואסי עזר, צילום: אור גפן

בהמשך שיתף כי "אחרי הלידה של אלכס לקח לנו זמן להבין מי עושה מה, איך מכבדים את השונות שלנו כשני אבות, מי קם בלילה, מי מאכיל, מי מרגיע כשאלכס בוכה. היה קשה, אבל הנה אנחנו פה, חזקים יותר, הורים טוב יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו