"הצלם הזה התלווה למחבלי חמאס ב-7 באוקטובר ולא מגיע לו פרס"

פרס מטעם בית הספר לעיתונות של אוניברסיטת מיזורי במסגרת תחרות ה-POY הנודעת הוענק לעלי מחמוד, צלם סוכנות הידיעות AP • מי שביקש למחות על הבחירה היה פעיל ההסברה יוסף חדאד

יוסף חדאד. צילום: אנצ'ו גוש-ג'יני

מקומם: צלם AP, שהתלווה למחבלי חמאס ב-7 באוקטובר ותיעד אותם רוכנים מעל גופתה של שני לוק ז"ל בטנדר, זכה במקום הראשון בתחרות צילום יוקרתית. הפרס מוענק מדי שנה מטעם בית הספר לעיתונות של אוניברסיטת מיזורי בארצות הברית במסגרת התחרות Pictures of the Year International (או בשמה המקוצר POY). השנה, כאמור, הוא הוענק לעלי מחמוד, צלם סוכנות הידיעות שהתלווה למחבלים וזכה בפרס בקטגוריה Team Picture Story of the Year.

יוסף חדאד במסר למחבלי חמאס (ארכיון)

מי שביקש למחות על הבחירה היה פעיל ההסברה יוסף חדאד ששיתף היום (חמישי) את מאות אלפי עוקביו ברשת בזעם שחש. "בתחרות תמונות העיתונות הוותיקה בעולם POY, בחרו במקום הראשון תמונה של צלם פלשתיני שהצטרף למחבלי חמאס ב-7 באוקטובר למתקפת הטרור שלהם בישראל כדי לתעד את הזוועות", כתב חדאד בפתחו של הפוסט שלווה בתמונה השערורייתית.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎יוסף חדאד - Yoseph Haddad‎‏ (@‏‎yosephhaddad‎‏)‎‏

"התמונה הזו מציגה את המחבלים המתועבים שחוגגים על הטויוטה עם גופתה של שני לוק בדרך חזרה לעזה. זה טוב שהתמונה מהדהדת בעולם כדי לחשוף את זוועות חמאס, אבל הצלם הזה הוא למעשה מחבל ולא מגיע לו פרס אלא מגיע לו לעמוד למשפט בבית הדין בהאג כטרוריסט שותף בטבח 7 באוקטובר. בושה וחרפה!", חתם את דבריו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר