"סימן אותי ופועל נגדי": יוסף חדאד נגד פייסבוק

פעיל ההסברה יצא נגד הרשת החברתית שבה הוא פועל וטען כי החשיפה לתכניו מאז טבח 7 באוקטובר נעלמה כמעט לגמרי • "אלפים בודדים מבין כל העוקבים נחשפים לכל פוסט"

יוסף חדאד ופייסבוק. צילום: אורן בן חקון, AP

יוסף חדאד ניצל אמש (ראשון) את העובדה שפייסבוק חגגה 20 שנים להיווסדה דווקא כדי לתקוף את הרשת החברתית בטענה שזו פועלת באופן קונסיסטנטי במטרה להוריד באופן משמעותי את החשיפה לתכני ההסברה שלו.

יוסף חדאד בסרטון עוצמתי

"היום פייסבוק מציינת 20 שנה", כתב חדאד בראשית דבריו. "הזדמנות טובה לספר על כך שהחשיפה שלי בפייסבוק הצטמצמה משמעותית וכמעט נעלמה לגמרי מאז 7 באוקטובר. למרות שיש לי שם מעל חצי מיליון עוקבים, רובם המוחלט לא רואה בכלל את הפוסטים שלי. אני מעלה כל יום פוסטים רבים. בימי השיא של המלחמה העליתי אפילו 30 פוסטים ביום, אבל מאז 7 באוקטובר רק אלפים בודדים מבין כל העוקבים נחשפים בממוצע לכל פוסט".

יוסף חדאד, צילום: ללא קרדיט

לאחר מכן ניסה להסביר את הסיבה לדעתו למצב. "האלגוריתם של פייסבוק סימן אותי ופועל נגדי", האשים. "אולי זה כי אני מעלה תכני הסברה במהלך המלחמה, ואני לא החשבון הישראלי היחיד שחווה את זה".

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

לקראת סיום פנה לבעלי הרשת החברתית: "מקווה שהדברים יטופלו כי זה פשוט בושה וחרפה. פייר, צוקרברג – אכזבת! אני בכל אופן לא הולך לשום מקום. אני אמשיך שם ובכל רשת אחרת לעשות הסברה ישראלית ואף אחד לא יעצור אותי", הבטיח.

הטענות של חדאד מגיעות אחרי שבחודש שעבר יואב אליאסי (הצל) התלונן גם הוא על ירידה בחשיפה לתכניו באותה רשת חברתית.

מטעם פייסבוק ישראל בחרו שלא להגיב לדברים.

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר