למה מורן אטיאס פרצה בבכי?

צפו: הכוכבת הבינלאומית לא יכלה להפסיק לבכות, ואפילו שיתפה את זה עם העוקבים שלה • מה גרם לבכי המטלטל הזה?

צילום: מתוך הסטורי של מורן // מורן אטיאס בוכה

השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס ידועה כמי שמשתפת רבים מרגעיה ברשתות החברתיות. רק בשבועות האחרונים התוודענו דרך תמונות ששיתפה להתנדבות שלה בבית החולים איכילוב, על רקע משבר הקורונה, ואטיאס נוהגת לשתף גם בעוד שלל רגעים אישיים יותר או פחות.

מורן אטיאס בוכה בסטורי

עם זאת, עדיין הופתענו למדי כאשר השחקנית העלתה אמש (שבת) רצף של סטוריז ללא קול שבהם היא מייבבת בבכי. האם יש לזה קשר לתקופה הקשה שעוברת על העולם בגלל מחלת הקורונה? ובכן, לא בדיוק. אטיאס, כך מתברר, מעבירה את זמנה כמו רבים בימים אלה בצפייה בטלוויזיה וכעת התפנתה לסיים את העונה השלישית של דרמת המתח האמריקאית "הומלנד" (שהתבססה בתחילתה על הסדרה הישראלית "חטופים"). 

הצפייה כך נראה העבירה את אטיאס חוויה מטלטלת עד כדי, שהייתה חוויה לשתף אותה עם עוקבים הרבים. ברצף הסטוריז נראית השחקנית מתייפחת בלי שליטה, מתנשפת ומוחה את דמעותיה לתוך חולצתה הלבנה, והסרטון עצמו הועלה ללא קול, כי אטיאס ממשיכה לצפות במקביל בסיום הדרמטי.

לאלה מכם שלא צפו - זהירות, ספוילרים מכאן - נספר שהעונה השלישית של "הומלנד" מסתיימת ברגע טראגי במיוחד עם מותו של הסוכן הכפול ברודי (דמיאן לואיס) שנלכד באיראן ונידון למוות בתלייה, כאשר שותפתו הסוכנת קרי מתיסון (קלייר דיינס) נאלצת לצפות בו ואין ביכולתה לעשות דבר כדי להציל אותו וצופה בו מוצא להורג.

האמת? אנחנו יכולים להבין את התגובה של אטיאס. אפילו באיחור של שבע שנים ממועד השידור המקורי, ב-2013.

• רוצים להשתתף באיחוד של "חברים"?

 

• מה קרה למייקל ג'ורדן?

 

• עשרות תכנים לצפייה בחינם

 

• סדרות טבע שחובה לראות

 

• אסיף אלקיים מותקף ברשת

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר