חנות הסלולר והאלקטרוניקה הביתית המבוקשת בארץ

כיצד קונים את המוצר המדויק לכל אחד ואחת?

איך בוחרים את מכשיר הסלולר המדויק עבורכם?, צילום: Shutterstock

בשיתוף Zap דפי זהב

מוצרי הסלולר, הטכנולוגיה והאלקטרוניקה הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. כל החיים שלנו מנוהלים בסלולר, שהפך להיות מוצר צריכה בסיסי עבור כל אחד מאיתנו. כיוון שכך, כדאי מדי פעם לשדרג את המכשירים שלנו, אבל לא תמיד קל למצוא את בעל המקצוע או החנות שיציעו לנו את המגוון הגדול והעשיר של מותגים בתחום ויסייעו לנו לבחור מכל מותג את קשת המוצרים האיכותיים באופן מקצועי ואמין, לצד שירות אדיב שקשוב ללקוח ומותאם אישית לצרכיו. כולנו מבינים עד כמה בשוק הרחב של מוצרי הטכנולוגיה והתקשורת המבחר גדול מאוד, וקל להתבלבל או ללכת שבי אחרי פרסומות או תכונות ספציפיות שאנו לא באמת צריכים בשימוש השוטף במכשיר הסלולר שלנו. לכן, חשוב שנדע לקנות בדיוק את המוצר המדויק לנו במקום הנכון: חנות הסלולר imobile Israel.

נעים להכיר – חנות הבית החדשה שלכם!

חנות imobile Israel ידועה בכל האזור כחנות מקצועית, אמינה ואיכותית. החנות ממוקמת במתחם נוח לגישה ועם חניה בשפע בדרך העצמאות 6 ביהוד, וניתן לרכוש בה גם דרך אתר האינטרנט העשיר. בחנות מוצעים למכירה מותגים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר בשוק התקשורת בעולם, כולל: שיומי, אפל, וואווי, סמסונג ורבים אחרים, יוקרתיים יותר ופחות. בחנות ניתן לקנות מגוון מוצרים מתוצרת חברות אלו ואחרות, כולל: מכשירי סלולר חכמים; אוזניות – אלחוטיות ועם כבל; מכשירי טאבלט; רמקולים; מחשבים ניידים; קונסולות משחק וגם שואבי אבק וטלוויזיות ועוד הרבה מוצרים אחרים. צוות החנות אדיב ומקצועי וישמח לייעץ לכל לקוח איזהו המוצר המתאים לו ביותר מבחינת השימוש האישי והצרכים שלו, וכמובן, מבחינת התקציב שהוא מייעד לו. ראשית, מקשיבים ללקוח ולומדים ממנו מה הן הדרישות והצרכים שלו, מה השימושים שהוא עתיד לעשות, ורק אז מציעים לו לא רק את המכשיר המדויק לצרכיו הספציפיים, אלא גם את מסלול המימון המתאים ביותר. כמובן, עם המוצרים ניתנת גם אחריות - המכשירים הם מהיבואן הרשמי או בייבוא מקביל מסודר וכוללים אחריות יצרן מלאה ושירות, בין אם על ידי חברת גט-סל מבית פרטנר, או חברת DCS שהיא ספק שירות רשמי של חברת אפל.

מחירים נוחים לצד שירות מובחר

אלפי אנשים בארץ כבר יודעים שהשירות בחנות Mobile Istrael הוא שירות מעולה, והעובדות מדברות בעד עצמן: הלקוחות הקבועים ממשיכים לחזור כדי לשדרג את עצמם במוצרים חדשים. חנות iMobile Istrael פועלת עם תו ותחת בקרה של ארגון "אמון הציבור", ובכך מוכיחה את מחויבותה חסרת הפשרות ללקוחות. עסקים בעלי תו אמון הציבור הם קבוצת עסקים נבחרת, שקיבלה החלטה אמיצה לשים עצמם תחת זכוכית המגדלת של אמון הציבור ולתקן כל כשל ותקלה בהתנהלותם, כפי שמשקף להם הארגון. העסקים משתתפים בעלות של שירותי הבקרה. ולא רק אמון ושירותיות חסרת פשרות - החנות מציעה גם מסלול ייחודי ושימושי של "רכישה בהוראת קבע". כלומר, במקום לבצע קנייה בתשלומים בכרטיס אשראי – מה שלמעשה תופס את מסגרת האשראי של הכרטיס ויכול להגביל את ההתנהלות הפיננסית של הלקוח, iMobile Israel מציעה ללקוחותיה לרכוש את המוצרים בתשלומים נוחים בהוראת קבע לבנק, בלי שמסגרת כרטיס האשראי שלהם "נתפסת" על ידי הרכישה. לסיכום, גם לכם כדאי להיכנס לאתר ולבדוק את איכות המוצרים והשירות. הסיסמה השולטת בחנות שלנו היא "הלקוח תמיד צודק", ואנחנו עומדים בה! https://www.imobileisrael.co.il ניתן גם לפנות בטלפון – 03-6888717 או בווטסאפ

בשיתוף Zap דפי זהב

כדאי להכיר