"פני בוטוקס" – OUT. המראה הטבעי בטיפולים אסתטיים – IN

הטרנד החם בעולם הטיפול והביוטי כיום הוא המראה הטבעי. יותר ויותר נשים רוצות לשמור על מראה מטופח טבעי, בלי שפתיים בולטות מדי או מראה קפוא של פני בוטוקס. טכנולוגיות חדשות בתחום הטיפולים האסתטיים מאפשרות לוותר על הזרקות וניתוחים ושומרות על המראה הטבעי שלך

כיצד טכנולוגיות חדשות יכולות לשמור על מראה הפנים הטבעי? , צילום: שאטרסטוק

טרנדים של יופי משתנים ומתפתחים ללא הרף ולאחר שנים ש"המראה העשוי" שלט, הגיע זמנו של המראה הטבעי. "היום נשים רבות בגילאי 35 ומעלה רוצות לשמור על מראה מטופח, רענן וצעיר", אומרת ד"ר אוקסנה גרשונוב, בעלת קליניקה לרפואה אסתטית. "אך הן מעוניינות לשמור על מבנה הפנים הטבעי שלהן ולא להיראות 'עשויות' מדי. הרפואה האסתטית התפתחה מאוד בשנים האחרונות, וכיום יש  הרבה יותר טיפולים ששומרים על מראה צעיר, רענן וטבעי ללא ניתוחים".

שילוב בן השיטות

הרפואה האסתטית מציעה מגוון טיפולים וטכנולוגיות ששילוב ביניהם יכול להשיג תוצאות מעולות שמתאימות לטרנד הטבעי. "רפואה אסתטית זה לא רק הזרקות בוטוקס וחומצות היאלורוניות", אומרת ד"ר גרשונוב. "אחרי כמעט 20 שנות ניסיון בתחום הרפואה האסתטית אני יכולה להגיד שאת התוצאות הטובות ביותר משיגים עם שילוב נכון בין השיטות השונות".

אחד השילובים הידועים הוא "טריו הזהב", הכולל שילוב של בוטוקס, חומצה היאלורונית וחוטים, אבל יש עוד מגוון רחב של שילובים בטכנולוגיות שונות.

דוגמה לשילוב כזה היא שילוב של טיפול אנטיאייג'ינג בפרקטורה עם בוטוקס וחומרי מילוי. מכשיר הפרקטורה מבוסס על טכנולוגיית RF - גלי רדיו, בעזרתם מחדירות מחטים זעירות אנרגיית חום מתחת לעור וגורמות לתאי העור לייצר יותר קולגן.

"הפרקטורה הוא מכשיר מדויק מאוד, שאפשר להתאים לסוגי עור שונים ולהגיע לעומקים שונים בעור בהתאם לצורך של כל מטופלת", מסבירה ד"ר גרשונוב. "הפרקטורה עושה שינוי מדהים במצב העור ומספיק טיפול אחד או שניים כדי לראות תוצאות מעולות. היא ממצקת עור רפוי ומחליקה קמטים, קמטוטים וצלקות. אני משתמשת בו בעיקר באזור קו הלסת, בצוואר ובמחשוף שבעבר היה יותר קשה לטפל בהם. במידת הצורך, אשלב גם בוטוקס ומילוי".  

דוגמה נוספת היא מכשיר ה-IPL שמטפל בפיגמנטציה כתוצאה מנזקי שמש בעזרת חימום והריסת המלנין שיוצר את כתמי העור. "טיפול במכשיר הזה מתאים מאוד לטיפול בפנים, במחשוף, בצוואר ובידיים, אזורים עדינים שצריך לטפל בהם בזהירות ובדייקנות", מסבירה ד"ר גרשונוב. "אם צריך, אשלב בטיפול גם סקין בוסטרים, שמשפרים את מרקם העור ללא הוספת נפח".  

טכנולוגיה נוספת היא מכשיר הפיקסל,  ששימוש בו מהווה פתרון לאזורים עדינים במיוחד כמו העפעפיים והאזור שסביב העיניים כי הוא מבוסס על טכנולוגיה ללא קרינה. "הרבה נשים סובלות מעפעפיים נפולים, משקיות ומכתמים כהים סביב העיניים, אבל באזורים האלה צריך לטפל בזהירות רבה ולא כל מכשיר מתאים לכך", אומרת ד"ר גרשונוב. "הפיקסל מעודד ייצור של קולגן,  מבהיר את העור, מטשטש קמטוטים ומעודד ייצור קולגן. הוא מצוין לאזורים הללו בפנים, כולל הצוואר. בטיפול הזה ניתן לשלב הזרקות של חומרי מילוי, בוטוקס וסקין בוסטרים לפי הצורך".

הבחירה לשלב בין הטכנולוגיות והחומרים השונים משתנה מאישה לאישה ו"מה שחשוב הוא להתאים לכל אחת את הטיפול שמתאים לה במדויק", מסכמת ד"ר גרשונוב. "הסוד הוא להכיר ולדעת להשתמש בכמה שיותר טכנולוגיות וחומרים. ככל שהרופאה מנוסה יותר ומכירה יותר אפשרויות, היא תוכל להציע יותר פתרונות ולהשיג עבור המטופלת תוצאות מיטביות למראה טבעי ומטופח".

 

ליצירת קשר ניתן לפנות בטלפון – 054-4867339

או במייל - gershanovoxana@gmail.com

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר