מינימום השקעה בזמן, מקסימום הנאה - SP לוקחים את ההנאות שלך ברצינות

בריכה ביתית יצוקה, כמו זו של "הדוד סם", לא חייבת להישאר בגדר חלום רחוק • יש לכך פתרון יעיל, מהיר ומקצועי שיאפשר לכם ליהנות ממנה בתוך חודש ימים בלבד • שכשוך נעים

חלום רטוב: בריכות שחייה עד הבית, צילום: istock

בשיתוף אס פול-sp בריכות שחייה מבטון

בשנים האחרונות לא תמצאו כמעט בית עם חצר שאין בו בריכת שחייה. סגרי הקורונה רק הגבירו את הצריכה של בריכות השחייה הביתיות, כיוון שהבילוי העיקרי היה כרוך בהישארות בבית והתאמתו לכל צרכי המשפחה.

עם זאת, רובנו מסתפקים בבריכות גומי הניצבות בגאון על הדשא הסינטטי, שאותן אנחנו מפרקים בסוף עונת הרחצה ומאפסנים במחסן שבקומה השנייה עד לשנה הבאה - בעודנו ממשיכים לחלום על בריכה אמיתית, חפורה, כמו זו שאצל הדוד העשיר מקיסריה, שאפשר לשחות בה גם בחורף. היום כבר לא חייבים לוותר על החלום הרטוב הזה.

אביתר, מנהל המכירות של s-pool, חברה לייצור בריכות שחייה ביתיות מבטון בעלת פטנט ישראלי עולמי, אומר שלא צריך רק לחלום. אפשר להגשים.

איך משק בית ממוצע יכול להכניס בריכה הביתה?

"לעשות מטבח עולה היום בין 60 ל-250 אלף שקלים", אומר לנו אביתר. "בריכת בטון ממוצעת תעלה בין 100 אלף ל-250 אלף שקלים - תלוי בגודל". הוא מוסיף ומשווה בין אחזקה של דשא אמיתי, שכרוך בהוצאות גינון והשקייה תכופות, לאחזקת בריכה שעולה כ-500 שקלים בחודש בלבד. "מגיע מישהו שדואג לחומרי החיטוי, מנקה ומתחזק אותה, כך שהיא יכולה להיות בשימוש לאורך כל השנה".

האם בשביל בריכה פרטית אצטרך לגור באתר בנייה?

"ברוב המקרים כן. בריכת בטון רגילה תחייב עבודה של כשלושה חודשים, כולל פועלים, חפירות ורעש אצלכם בבית", מספר אביתר. וכן, כמו בשיפוץ, תצטרכו לעבוד מול בעלי מקצוע רבים - מחשמלאים דרך פועלים ועד למעצבים. מדובר לא רק ברעש ובבלאגן, אלא גם בעלויות גבוהות.

מוציא לכם את החשק? אין צורך. ל-s-pool יש פתרון.

בריכה עד הבית

s-pool פיתחה פטנט רשום ואידיאלי. בתוך 30 ימים, תוכלו לשכשך במים התכולים. כיצד?

בוחרים את העיצוב מול יועצי החברה שמלווה את הפרויקט, במפעל - ולא אצלכם בבית, יוצקים את הבריכה שנבחרה ומבצעים את כל פעולות הגמר, כולל טיח, איטום וחיפוי. הבריכה עוברת לבדיקת איכות, הכוללת גם בדיקת נזילות, ואז בעזרת מנוף היא מגיעה אל המקום שנחפר עבורה - בתוך שני ימי עבודה בלבד - אצלכם בחצר.

"אחר כך יש עוד יום אחד של התקנה, יום נוסף שבו מוסיפים ציוד, צינורות, מנועים וכו', ובסוף השבוע כבר אפשר לשחות. במקום לחפור ולבנות שלושה חודשים אצל הלקוח, אצלנו עובדים במקביל", מדגיש אביתר. "במפעל מכינים את הבריכה, ולקראת הסיום מכינים את השטח בחצר. נפגשים אחרי שלושים יום ומסיימים בעצם".

ומה עם חשבון המים? תתפלאו, אבל בריכת שחייה לא גורמת לבזבוז של מים. מערכות חיטוי וסינון מתקדמות יגרמו לה להישאר צלולה למשך שנים.

היתרים

כן, אי אפשר לחמוק מהם, וזה, לצערנו, כבר לא תלוי ב-s-pool. ראשית, התקן מאפשר בנייה על 12% מגודל המגרש שברשותכם (כולל השטח עליו בנוי הבית), ותצטרכו לשלם ארנונה כאילו הבריכה היא חלק מהבית.

"כל בריכה, למעט בריכות גומי שאינן חפורות, מחייבת היתר בנייה", מוסיף אביתר. "היתר הבנייה עולה בסביבות 15,000 שקלים, וכדי לקבל אותו תצטרכו לחכות בין 3 חודשים לשנה, תלוי בעירייה".

הגודל כן קובע

האורך המינימלי להקמת בריכה הוא 5 מטרים, והאורך המקסימלי הוא 10 מטרים. "אני יכול לבנות בריכות יותר גדולות, אבל המשאיות לא יכולות לסחוב אותן", אומר אביתר.

כמה עולה ומה עדיף?

"הבריכות הכי זולות הן בריכות הגומי, שעולות אלפים בודדים. אחריהן בריכות הפיברגלס, שעולות כ-39 עד 40 אלף שקלים עבור גודל סטנדרטי. אחריהן ברמה בריכות הפח, שעולות בין 60 ל-80 אלף שקלים, ואותן אפשר לצפות עם פסיפס יפה, ואז יגיעו כבר לאזור ה-100 אלף שקלים. הן פופולריות בבנייה על גגות ובפנטהאוזים, כי בריכת בטון כבדה מדי עבור גג - משקל של 40 טון של הבריכה, ובנוסף 40 טונות עבור המים - זה יותר מדי".

אם חשקה נפשכם בבריכת בטון אמיתית, היא תעלה לכם כבר בסביבות ה-200 אלף שקלים. תתפלאו לדעת שדווקא הבריכות שמייצרים ב-s-pools, על כל יתרונותיהן, יעלו לכם הרבה פחות. עבור 100 עד 170 אלף שקלים תוכלו להגשים את החלום הישן של בריכת בטון אמיתית בבית, ובלי כל הבלאגן הנלווה מסביב.

מה נאמר לכם, אנחנו במקומכם מוותרים על שיפוץ המטבח - הרי אוכל טעים יוצא ממנו גם כך - ומשקיעים את התקציב בבריכה אמיתית שתשדרג לנו את החיים והבריאות, ואם אפשר בלי בלאגן מיותר. ממש כמו ש-s-pool עושים.

בשיתוף אס פול-sp בריכות שחייה מבטון

כדאי להכיר