בשיתוף מזרחי טפחות
מפגשי "גדולים בעסקים" מתקיימים זו השנה השנייה ברציפות, ומטרתם להעניק לעסקים כלים פרקטיים ויישומיים בעזרתם של מומחי שיווק, מיתוג וקידום עסקים. המפגשים מיועדים לבעלות ובעלי עסקים וללקוחות כל הבנקים, ומאפשרים למידה משמעותית וזוויות התבוננות רלוונטיות על העסק. המפגש הבא ייערך ב-20 ביולי במתחם הסינמה סיטי באשדוד.
"אנחנו מאמינים בקשר אנושי ואישי. בבנק מזרחי-טפחות, לכל עסק יש בן אדם בבנק. כל לקוח שאני פוגש מציין את השירות האישי והאנושי", פתח יצחק סרדס, מנהל מרחב שרון במזרחי-טפחות. סרדס שיתף את הקהל במגוון השירותים והמוצרים שמעניק מזרחי-טפחות ללקוחותיו, ושם דגש מיוחד על חשיבות התאמת החבילה האישית, התפורה לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח.
תרי ישכיל, מנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים בבנק מזרחי-טפחות, העניקה גם היא לבעלי העסקים דגשים חשובים לניהול העסק שלהם. בהרצאתה "איך בונים מותג", ישכיל הבליטה את יתרונם של העסקים במגע הישיר עם הלקוחות, והדגישה כי את אותו "מגע ישיר" חייבים למנף להצלחה: "אנחנו צריכים להבין מה הלקוחות שלנו רוצים. כשמקשיבים ללקוחות יכולים לזהות את ההזדמנויות החדשות. עסקים שהקשיבו לקהל שלהם יצרו את המוצר האולטימטיבי ושמרו על רלוונטיות בעולם תחרותי".
יש עוד דבר חשוב במיוחד שכל עסק חייב שיהיה ברשותו - ה"אני מאמין שלו", האג'נדה הייחודית לו, זו שמבדלת אותו מעסקים אחרים. ישכיל הדגישה: "למשל, חיבור לקהילה עשוי למשוך אליכם את הלקוחות שיזדהו עם אג'נדה חברתית או סביבתית שתתמקדו בה. האג'נדה מעמיקה את החיבור הרגשי לעסק, ובכך יש יתרון משמעותי".
יעל דרומי, יועצת שיווקית לעסקים קטנים, עסקה בהבדלים המשמעותיים בין העסקים הגדולים לקטנים, והדגישה כי אף על פי שעסק קטן לרוב חסר את המשאבים של עסק גדול, הוא מצליח לעורר יותר הזדהות ואמפתיה - בעוד עסקים גדולים עשויים לעורר יותר חשדנות וציניות.
דרומי מציגה נתון מעניין, שלפיו צרכנים רוכשים מוצרים שתואמים את הערכים שלהם. על כן, מומלץ לבעלי העסקים להבליט את הערכים הללו, במטרה לייצר חיבור רגשי בקרב לקוחותיהם. על פי מחקר 82% מהצרכנים תומכים במותגים כשהמטרה שלהם תואמת את סט הערכים שלהם. החיבור הרגשי הוא דבר טוב למכירות - הוא מגביר את נכונות הצרכן לצרוך את המוצר או השירות שהעסקים מציעים.
השף אסף גרניט, סיפור הצלחה בינלאומי, שיתף את בעלי העסקים בסיפורו האישי בהרצאתו המרתקת "מצוינות תחת אש". גרניט, שמהווה סיפור השראה עבור כל מי שרוצה להעז ולהצליח, סיפר בפתיחות רבה איך התחיל כבריסטה בבית קפה ירושלמי קטן והפך לשף מוכשר בעל כוכב מישלן ולאיש עסקים בינלאומי.
המפגש הבא של "גדולים בעסקים" מבית מזרחי-טפחות יתקיים ביום ראשון, 20 ביולי, בסינמה סיטי אשדוד. לפרטים נוספים ולהרשמה - לחצו כאן.
בשיתוף מזרחי טפחות

