5 אפליקציות שישדרגו את הקשר עם חיית המחמד שלכם

בסמארטפון של כל אחד מאיתנו מותקנות מאות אפליקציות, שאמורות לעשות לנו חיים קלים באינספור תחומים. ומה עם אפליקציות שישפרו את איכות החיים של הכלב או החתול שלכם? הנה 5 אפליקציות חינמיות שנוצרו במיוחד עבורם – ועבורכם.

צילום : שאטרסטוק

בשיתוף הפניקס סמארט

אנחנו מוכנים לעשות הכול עבור החברים הכי טובים שלנו, מקניית האוכל הכי איכותי ועד רכישת צעצועים שווים וחטיפים מפנקים שישמחו אותם ויגרמו להם לכשכש בזנב. מסתבר שיש דרך נוספת, שמאפשרת לנו לפנק את ההולכים על ארבע ולהעמיק את הקשר איתם – והכול בלחיצת כפתור.  הנה 5 אפליקציות חינמיות שיאפשרו לכם לשדרג את איכות החיים שלכם ושל החבר הפרוותי שלכם.

להרגיש קרובים, גם כשאתם רחוקים

מה קורה אחרי שאתם יוצאים מהבית והדלת נסגרת מאחוריכם? איך הכלב או החתול שלכם מרגישים? מה הם עושים כל היום? האם הם נובחים או מייללים? אפליקציית Barkio מאפשרת לכם לנטר את מצבם ואפילו לתקשר איתם כשאתם לא נמצאים לידם. בשביל זה לא חייבים לקנות מצלמה ייעודית: אפשר להוריד את האפליקציה לטלפון הישן או הטאבלט – ולהפוך אותם למכשיר ניטור. בעזרת האפליקציה אפשר לדעת האם הכלב או החתול שלכם רגועים (האפליקציה כוללת גילוי תנועה), לשמוע אם הם נובחים או מייללים ולתקשר איתם מרחוק – הם יכולים לשמוע וגם לראות אתכם. אפשר אפילו להקליט מראש פקודות ולהשמיע אותן בעת הצורך.

צילום: pexels,

כמו אפליקציית קופת חולים להולכים על ארבע

מכירים את זה שאתם יכולים להיכנס לאפליקציית קופת החולים שלכם, ולצפות בקלי-קלות בתוצאות הבדיקות ובהמלצות הרפואיות שלכם? החדשות הטובות: יש אפליקציה שמציעה שירות דומה לחיות המחמד והבעלים שלהם. 11Pets מאפשרת לכם לרכז את כל ההיסטוריה הרפואית במקום אחד, כולל תוצאות צילומי רנטגן, בדיקות דם, תוצאות מעבדה ועוד – כדי לראות את התמונה הגדולה ולהעניק את הטיפול הטוב ביותר לחבר שלכם. בנוסף, אפשר לעקוב אחרי סימפטומים שונים באמצעות העלאת תמונות והערות. בעזרת האפליקציה תוכלו גם להוסיף תזכורות לביצוע טיפולים שונים, כגון חיסונים, מתן תרופות, תילוע ועוד.

אימון כדרך חיים, לכלבים וחתולים

כמה פעמים ספרתם עד 10, ושום דבר (טוב) לא קרה? לפעמים צריך לדעת איך ללמד את הכלב או החתול לשמוע בקולכם, ונחשו מה... גם כאן האפליקציות נחלצות לעזרה. כך למשל אפליקציית Puppr היא בעצם מאלף כלבים ווירטואלי, עם מעל ל- 80 סרטוני וידאו שמסבירים צעד אחר צעד איך לאלף את הכלב שלכם לבצע פקודות כמו לשבת, להישאר, להביא את הרצועה ולבצע טריקים מדליקים. הסרטונים מועברים ע"י מאלף הכלבים של הסלבריטאים האמריקאים. יש לכם חתול? גם עבורו יש מגוון אפליקציות אילוף, דוגמת
Cat Training המלמדת איך לפתור בעיות הקשורות לארגז החול, איך לגרום לו להתגרד איפה שאתם רוצים ואפילו איך לשחק ביחד.

דברו אליהם בשריקות

מחפשים דרכים למנוע מהכלב לנבוח על האורחים או לזנק על הספה החדשה שקניתם?
דרך נוספת לאלף את הכלב, היא באמצעות אפליקציית המשרוקית Dog Whistler: האפליקציה משמיעה צלילים שאת רובם רק כלבים יכולים לשמוע. בעזרת האפליקציה ניתן לבחור את התדר הרצוי ולאמן את חיית המחמד להגיב אליו בצורה הרצויה.

תנו להם ליהנות: משחקים לחתולים

הסמארטפון שלנו מלא באינספור משחקים שנועדו לבדר אותנו ולהעביר לנו את הזמן. גם לחתולים מגיע! קבלו את CAT ALONE, אפליקציה שכוללת 6 משחקים שחתולים לא יוכלו לעמוד בפניהם. נסו להשאיר את הסמארטפון שלכם עם האפליקציה פועלת, ותראו מה יקרה... ספוילר: הם לא יוכלו להוריד את הכפות שלהם מהמסך.

המשחקים מאפשרים לחתולים לרדוף אחרי עצמים שונים, כגון פוינטר לייזר, אצבע חמקמקה, חיפושיות, זחלים ועוד. כל משחק מגיע עם מוזיקה מתאימה. כדי שתהיה לכם מזכרת משעשעת מהחתול, האפליקציה אפילו מאפשרת לשמור תמונות ממסע הציד הווירטואלי.

צילום: pexels,

איך לדאוג לחבר הכי טוב שלכם,
בדרכים שהאפליקציות לא יכולות?

כמו שהבנו, השימוש באפליקציות יכול לסייע לשדרוג איכות החיים של החבר הכי טוב שלנו והקשר עמו, והכול בכמה לחיצות פשוטות. אך יש דברים שהאפליקציות עדיין לא יודעות לעשות, כמו למשל להעניק לו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ברגע האמת. כאן נכנס לתמונה ביטוח חיות מחמד, שדואג מצד אחד לבריאות של החבר הכי טוב שלכם – ומצד שני לכיס שלכם. כך למשל ביטוח חיות מחמד של הפניקס כולל מטריה ביטוחית מקיפה למגוון הוצאות רפואיות, והוא מאפשר לכם לבחור כל וטרינר בכל מיקום שתרצו. בנוסף, ביטוח חיות המחמד של הפניקס כולל השתתפות עצמית נמוכה וגם ביטוח צד ג' עם כיסוי עד לסכום של 700,000 ש"ח (לכיסוי נזקים שגרמה חיית המחמד לצד שלישי).

שני עשורים אחרי שהאפליקציות נכנסו לחיים שלנו בסערה, גם חיות המחמד שלנו יכולות ליהנות מהן. הכול נמצא במרחק לחיצה – שלכם ושל הכלב או החתול שלכם.

בשיתוף הפניקס סמארט

כדאי להכיר