נטפליקס צפויה לסיים את ההתקשרות המתוקשרת עם הדוכס והדוכסית מססקס, כך מדווחים בימים האחרונים גורמים בתקשורת הבריטית והאמריקאית. ההסכם שעל פי הדיווחים עשוי היה להכניס לכיסם של הנסיך הארי ומייגן מרקל כ־100 מיליון דולר, לא יחודש עם סיומו בספטמבר הקרוב., מה שכמובן מעלה שאלות רבות לגבי עתידם של בני הזוג בעולם הבידור וגם לגבי גורל הסדרה "באהבה מייגן".
סוף הדרך לשיתוף פעולה מתוקשר
ההסכם בין נטפליקס לבני הזוג, שנחתם ב-2020, הוליד חמישה פרויקטים שכללו סדרות תיעוד, תכנים על מנהיגות עולמית, ספורט, וסגנון חיים. הפרויקט המפורסם ביותר היה ללא ספק הדוקו הסנסציוני “Harry & Meghan”, שתיאר את עזיבתם את בית המלוכה ומשך מיליוני צופים, ככל הנראה בגלל האספקט השלילי בו הוצג הכתר הבריטי. אך כעת, על פי הדיווחים שפורסמו ב־The Sun וב־People, ענקית הסטרימינג לא תפיק תכנים נוספים עם בני הזוג תחת ההסכם הנוכחי.
למרות הסיום הרשמי, גורמים בסביבת נטפליקס טוענים כי האפשרות לשיתוף פעולה חד־פעמי בעתיד עדיין על השולחן – אך כרגע, מדובר בסיום פרק משמעותי בקשר של הארי ומייגן עם תעשיית הבידור.
ומה קורה עם הסדרה של מייגן?
הסדרה "With Love, Meghan", שעוסקת באורח חיים ובאסתטיקה הביתית בסגנונה של הדוכסית, היא ההפקה היחידה מתוך ההסכם שעדיין פעילה. העונה השנייה כבר צולמה וצפויה לעלות בסתיו הקרוב, אך קיומה של עונה שלישית נותר בספק לנוכח ביטול ההסכם.
הסדרה הצליחה לחדור לרשימת עשרת התכנים הנצפים ביותר של נטפליקס לשבוע אחד בלבד, והגיעה למקום ה־389 ברשימת הצפיות לשנת 2025 עם 25.5 מיליון שעות צפייה בלבד – נתון צנוע ביחס לציפיות.
ומה עם “Meet Me At The Lake”?
שאלה פתוחה נוספת היא עתיד העיבוד לטלוויזיה של הרומן הפופולרי “Meet Me At The Lake”, שזכויות ההפקה שלו נרכשו על ידי Archewell Productions – חברת ההפקות של בני הזוג – את זכויות ההפקה. עד כה לא נמסר עדכון מצד נטפליקס לגבי סטטוס הפרויקט, וספק אם הוא יתקדם במסגרת חדשה.
תזכורת להסכם שנגמר כבר קודם: ספוטיפיי
זו אינה הפעם הראשונה שבה חוזה משמעותי של הארי ומייגן מגיע לסיומו המוקדם. כבר ב־2023 הסתיים הסכם של 20 מיליון דולר עם שירות הסטרימינג ספוטיפיי, לאחר שהזוג לא עמד ב"יעדי פריון" שנקבעו. מייגן אמנם המשיכה את הפודקאסט שלה “ארכיטיפים” ברשת למונדה מדיה, אך הסיום המוקדם נתפס ככישלון עסקי עבור ארצ'וול.
מותג הלייפסטייל שלא המריא
ניסיונה של מייגן לבסס מותג לייפסטייל עצמאי גם הוא נתקל במהמורות. המותג “American Riviera Orchard” הושק ברשתות החברתיות במרץ 2024, אך לא הצליח להמריא. למרות תוכניות שאפתניות למכירת כלי מטבח, ספרי מתכונים ואביזרי עיצוב לשולחן – לא נמכרו מוצרים בפועל ולא נמצא מנכ"ל שינהל את החברה. הבקשה לרישום סימן מסחר נדחתה מן הסיבה ש- American Riviera (הריביירה האמריקאית), הוא כינוי עממי של עיר החוף הקליפורנית סנטה מוניקה ועל כן לא ניתן לנכס אותו כסימן מספרי פרטי, גם אם המבקשים הם הוד מלכותם הארי ומייגן.
בפברואר האחרון שונה שם המותג ל־"As Ever" (למרות שכבר קיים מותג ביגוד בשם זה) והושקו כמה מוצרים בודדים שמהו מאוד זכו לתווית "אזל מהמלאי", אך גורלו של המותג עדיין עמום.
מבט לעתיד: מה הלאה?
עם שני הסכמים תקשורתיים שהסתיימו באקורד צורם, ועם עתיד לא ברור בנוגע לעסקיהם, ייתכן שבני הזוג יאלצו לחשב מסלול מחדש. הם אמנם מצהירים על כוונה להמשיך בעשייה תוכניתית ועסקית, אך נראה שהתעשייה מתחילה להוריד ציפיות – לפחות בכל הנוגע לשיתופי פעולה בהיקפים שראינו בתחילת הדרך.
המאמר נכתב בסיוע כלי AI ונערך על ידי עורכת המדור.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)