X

זו השמלה הכי יפה שביידן ראה באירוע הנוצץ בבית הלבן

בשבת האחרונה התקיימה גאלת כתבי הבית הלבן השנתית. באירוע שבשנים האחרונות הפך להיות חיזיון אופנתי נוסח פרמיירה הוליוודית, בלטה דוגמנית העל קוקו רושה במראה יוצא דופן ביחס למראות השמרנים למדי של רוב האורחים. שמלת הטול הוורוד החלומית שלה, פרי יצירתו של כריסטיאן סיריאנו, הייתה הצהרת אופנה וביטוי עצמי משותף של המעצב והמוזה שלו

'סופרמודל דיגיטלית' פורצת דרך. קוקו רושה. צילום: David Shankbone / Flickr

ביום שבת האחרון התקיימה בהילטון וושינגטון הבירה גאלת עיתונאי הבית הלבן השנתית. האירוע הנערך מדי שנה ביום האחרון של חודש אפריל מאז 1924, מכנס יחד עיתונאים, נבחרי ציבור וסלבריטאים, ומהווה חגיגה של ערכים דמוקרטיים. מטרותיו לציין את חשיבותה של עיתונות חופשית ולגייס כספים לטובת פעילות תא עיתונאי הבית הלבן.

נכחו הנשיא ביידן ורעייתו, סגנית הנשיא האריס, מזכיר המדינה בלינקן, שופטי בית המשפט העליון וחברי קונגרס משתי המפלגות, אנשי תקשורת מגופים מרכזיים, מוזיקאים, שחקנים וקומיקאים. בין היתר, סקארלט ג'והנסון, קארי ראסל, פראן דרשר, כריס פיין, קייטלין ג'נר, לינדה קרטר, מולי רינגוולד, אנדרו מקארת'י, רופוס סיוול, גייל קינג, קולין ג'וסט, בילי פורטר, רוזאריו דוסון, טרוור נואה (שהנחה וכמיטב המסורת 'צלה' במונולוג הפתיחה שלו את הנשיא בהומור ובקלילות).

עם השנים, הפך האירוע לחזיון אופנתי שאנו נופל מזה של עונת הפרסים. אם לשפוט לפי תצוגת שמלות הערב הנוצצות וחליפות טוקסידו האלגנטיות מבתי אופנת על), אפשר היה לטעות בקלות ולחשוב שמדובר בפרמיירה הוליוודית. עם זאת, חובבי אופנה שציפו למראות ייחודיים ומקוריים ייתכן שהתאכזבו לאור בחירות שמרניות וזהירות למדי של מרבית האורחים. אבל כן הייתה הצהרה אופנתית אחת נועזת במיוחד.

דוגמנית העל קוקו רושה צעדה על השטיח האדום בשמלה פיסולית עשויה טול בגוון ורוד רך מקולקציית האביב 2024 של כריסטיאן סיריאנו. שני האלמנטים הלכאורה מנוגדים, פיסוליות ובד דקיד ואוורירי, יצרו דגם מהפנט. טופ שכמייה מעל שרוולים צמודים, קו מותניים צר, אלמנט פפלום - מעין חצאית מקבילה לטופ, וחלק תחתון נשפך עם שובל תואם את בד השרוולים. שלמות! תליון פרח לבן דומיננטי היה כל האבזור ולא היה צורך ביותר מזה. קוקו רושה, לא בפעם הראשונה, בדגם נועז ואומנותי המחמיא לסילואטה האייקונית שלה ועוד בחירת אופנה בלתי נשכחת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝕮𝖔𝖈𝖔 𝕽𝖔𝖈𝖍𝖆 (@cocorocha)

הדוגמנית הקנדית (36), נשואה לג'יימס קונרן, איש עסקים, ואם לשלושה ילדים, החלה את דרכה בגיל 13 והפכה במהירות לאחת הדוגמניות המבוקשות בעולם. היא נחשבת לאחת מ'הדוגמניות הדיגיטליות' הראשונות (דוגמניות שניצלו את כוחן של פלטפורמות מדיה חברתית כמו יוטיוב ואינסטגרם כדי לבנות קהל עוקבים עצום ולפתח קשר ישיר עם מעריצים). כמו כן, היא ידועה בסגנונה הייחודי, באישיותה הכריזמטית ובפעילותה החברתית למען זכויות דוגמניות צעירות.

     

在 Instagram 查看这篇帖子

           

Check the Tag (@checkthetag) 分享的帖子

מעצב האופנה האמריקאי כריסטיאן סיריאינו (39) התפרסם לאחר זכייתו בשנת 2008 בעונה הרביעית של תוכנית הריאליטי 'פרויקט מסלול'. אותה שנה הוא השיק מותג הנושא את שמו וזכה להצלחה בינלאומית בזכות עיצובים נועזים לכל המידות, מנשים קטנות ועד גדולות, ומעורבותו בתעשיית הבידור. הוא עיצב עבור ידועניות רבות, ביניהן ביונסה, ריהאנה, ליידי גאגא, ופנלופה קרוז. רושה וסיריאנו, חברים טובים, משתפים פעולה כבר שנים ומופיעים יחד באירועים תעשיות האופנה והבידור, כמו טקסי פרסים ותצוגות אופנה. סיריאנו רואה בה מוזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר