X

הבאריסטות של סטארבאקס חושפים את המשקאות שהם מעדיפים

לאטה? אספרסו? מוקה? צ’אי? עובדי רשת בתי הקפה הגדולה בעולם חושפים את ההעדפות האישיות שלהם, ונראה שיש ביניהם הסכמה גורפת על פרט אחד

באריסטות בסטארבאקס יושבים ושותים קפה. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית ideogram

אמרתם קפה – אמרתם סטארבאקס, לפחות ברוב העולם. רשת בתי הקפה האמריקאית נחשבת לשם דבר בתעשייה, וכעת, ניתוח של שרשורים בפורום המוקדש לרשת באתר הפורומים Reddit חושף את ההעדפות של עובדי החברה – הבאריסטות.

המשקאות הפופולריים ביותר בקרב הבאריסטות הם:
1. אייס אספרסו עם סוכר חום וחלב שיבולת שועל
2. אייס לאטה תה צ’אי
3. אייס מוקה לבנה
4. אייס מאצ'ה לאטה
5. אייס בלונד אספרסו (אמריקנו, לאטה, לבן שטוח)
6. מיצים (לימונדה, מיצים, סירופים) או תה קר
7. קפה קר עם תוספות כמו קצפת שמנת מתוקה, סירופים וכו’
8. פרפוצ'ינו

כפי שהבחנתם בוודאי, עובדי סטארבאקס מפגינים העדפה קרת-רוח לקפה או תה קרים. רבים מהם ציינו כי הם מתאימים אותם אישית באופנים שונים, החל מתוספת סירופים וחלב אלטרנטיבי ועד תוספות מושחתות מפוצצות סוכר. בנוסף, בריסטות רבים הציגו את היצירתיות שלהם על ידי שיתוף של "תפריט סודי" מקורי מורכב, הכולל שילובי מרכיבים ייחודיים. כמה מהבולטים בהם היו תה טנגו פסיפלורה מעורבב עם מחית תותים וסוכר קנים נוזלי; לאטה לונדון פוג קר עם סוכר חום וקינמון; ומאצ'ה לימונדה מעורבבת עם מיץ אפרסקים; קפה קר בציפוי קצפת קרה מקרמל כהה.

למרות היצירתיות שהם מפגינים במשקאות האישיים שלהם, רוב הבאריסטות מעדיפים שלקוחות יסתפקו בהזמנות פשוטות – אלא אם מדובר ביום שבו אין הרבה לקוחות, ואז היצירתיות של הלקוחות מתקבלת בברכה. בכל אופן, הם מדגישים שלקוחות יצירתיים יכולים להזמין דרך האפליקציה במקום לבלבל את הבאריסטה עם רשימת דרישות ארוכה בעל-פה, וגם אם הם מנסים להראות את היצירתיות הזו בקול רם – לפחות שיהיו אדיבים כלפי העובד המסכן שנאלץ לזכור או לרשום רשימה ארוכה של שינויים בהזמנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר