X

אלו 9 מותגי היופי שכבשו את הרשת ואת ארנקם של צרכנים ברחבי העולם

בכל שנה מפרסם 'קוסמטיפיי', אתר להשוואת מוצרי יופי, דירוג של המותגים המבוקשים ביותר בשנה החולפת לפי מגוון מדדים, החל מעוקבים במדיה החברתית ועד היקפי חיפוש. הדירוג מבחינת חובבי יופי עשוי לגלות מהו הטרנד הגדול הבא או מוצר הפולחן האהוב הבא. אלו מותגי היופי שהכי עניינו גולשים ברשת

ייסדה את אחד ממותגי היופי המצליחים בעולם. ריהאנה. צילום: reuters

השנה האחרונה הייתה שוקקת עבור מותגי היופי הפופולריים ביותר בעולם. ייתכן שאתם כבר מכירים רבים מהשמות הללו, מכיוון שהם מדורגים על סמך המעורבות המקוונת שלהם עם צרכנים. בכל שנה, 'קוסמיפיי', אתר השוואת מוצרי קוסמטיקה, מנתח בקפידה מגוון של מדדים, החל מעוקבים במדיה חברתית ועד היקפי חיפוש, כדי להרכיב רשימה מקיפה של מה שטרנדי בעולם היופי. בעוד ש'פלורנס ביי מילס', מותג המתמקד ביופי טבעי, תפס את המקום הראשון בדירוג הקודם, השנה מותגי יופי אחר כובשים את הפסגה. להלן הרשימה:

Rare Beauty

Rare Beauty, מותג איפור שהוקם על ידי הזמרת והשחקנית סלינה גומז בשנת 2019, במקום הראשון הנחשק עם ציון מרשים של 7.81 מתוך 10. מגוון האיפור והקוסמטיקה הכולל של Rare Beauty זכה לתהודה עמוקה בקרב צרכנים ברחבי העולם. המותג מתמקד בקידום קבלה עצמית ומודעות לבריאות הנפש, במטרה להתנתק מסטנדרטים לא מציאותיים של יופי ומציע מגוון מוצרי קוסמטיקה טבעוניים שלא נוסו על בעלי חיים ומחויב לתמיכה בבריאות הנפש באמצעות הפניית חלק מהכנסותיו לתמיכה ביוזמות וחינוך לבריאות הנפש. לאחרונה הושקה קולקציה במהדורה מוגבלת של צעצועים רכים לכלבים שעוצבו לפי כמה מן המוצרים הפופולריים של המותג.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Rare Beauty by Selena Gomez (@rarebeauty)

שרלוט טילברי

עם למעלה מ-23 מיליון חיפושים וכמעט 6.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, שרלוט טילברי זוכה בציון 7.71 ומתברג במקום השני. מותג האיפור היוקרתי הנושא את שם המאפרת הבריטית שייסדה אותו בשנת 2013, נודע בפורמולות נעימות ובגימור זוהר, ובאופן בסיסי מגלם את הפילוסופיה של טילברי - יופי והעצמה ללא מאמץ. הוא מציע מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, כולל קולקציית Pillow Talk האייקונית, הידועים בזכות פורמולות איכותיות וגוונים אוניברסליים. עם אריזות אלגנטיות ומוצרים חדשניים המספקים תוצאות מקצועיות, שרלוט טילברי הפך לחביב בקרב סלבריטאים וחובבי איפור כאחד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Charlotte Tilbury, MBE (@charlottetilbury)

KIKO מילאנו

KIKO מילאנו, מאיטליה כמובן, כובש את המקום השלישי עם ציון כולל של 7.66. המותג שנמנה עם חברות היופי המובילות בעולם נוסד באיטליה בשנת 1997. הוא מתמקד בשילוב בין מרכיבי איכות לבין טכנולוגיות חדשניות ומציע מגוון רחב של מוצרים, החל מאיפור בסיסי ועד לאיפור מקצועי, טיפוח עור, מוצרי שיער ואביזרים. מעת לעת קיקו מקיים שיתופי פעולה עם מעצבי אופנה ואמנים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by KIKO Milano Official (@kikomilano)

M·A·C קוסמטיקה

M·A·C קוסמטיקה, שם נרדף לאיפור מקצועי, שומר על מעמדו המבוסס, ומבטיח את המקום הרביעי עם ציון כולל של 7.30. עם מורשת של מוצרים איקוניים, המותג שנוסד בקנדה ב-1984 והיום הוא חלק מתאגיד אסתי לאודר, ממשיך להציג טרנדים ולמתוח גבולות בתחום האיפור. במסגרת מסורת שיתופי פעולה עם ידוענים, הוא הציג המהלך השנים קולקציות מרהיבות. הגישה האמנותית הנועזת שלו לאיפור נערצת על ידי גדודי עוקבים מסורים והוא זוכה לנוכחות דיגיטלית גבוהה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

קרסטס

ידועה בפתרונות טיפוח השיער היוקרתיים שלה, קרסטס מחזיקה במקום החמישי, עם ציון כולל של 7.30. עם למעלה מ-11 מיליון חיפושים בגוגל וקהל עוקבים ייעודי באינסטגרם, קרסטס מבית לוריאל פריז ממשיכה להציג חידושים בטיפוח השיער. מותג השיער המקצועי שהוקם בשנת 1964, נודע מאז במוצריו האיכותיים הזמינים לרכישה במכוני יופי וסלונים ומיועדים לטיפוח שיער יבש, פגום, דק או צבוע. קרסטס משמש מעצבי שיער מקצועיים ברחבי העולם, והוא פופולרי גם בקרב צרכנים שמחפשים מוצרים יעילים ואיכותיים לטיפוח השיער.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kérastase (@kerastase_official)

The Ordinary

The Ordinary מתגלה ככוח אדיר בתעשיית היופי, ומבטיח את המקום השישי עם ציון כולל של 7.19. עם מחויבות לדמוקרטיזציה של טיפוח העור והצעת פורמולות באיכות גבוהה בתמחור נגיש, The Ordinary ממשיך לרתק צרכנים. המותג הקנדי שהוקם בשנת 2016 על ידי חברת Deciem, פונה לצרכנים מודעים תוך הקפדה על שקיפות ויעילות ומציע מגוון רחב של מוצרים המתאימים לכל סוגי העור ולכל צורך. המוצרים מכילים רכיבים פעילים בריכוזים גבוהים, האריזות פשוטות והניחוחות טבעיים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Ordinary (@theordinary)

פנטי ביוטי

נוסד ב-2017 על ידי אייקון המוזיקה ריהאנה, פנטי ביוטי משיג את המיקום השביעי עם ציון כללי של 7.14. המותג זכה להצלחה אדירה. עם יותר מ-8.7 מיליון חיפושים וקהל עוקבים מסור באינסטגרם, הוא נחשב לאחד ממותגי הקוסמטיקה המובילים בעולם. עם מוצרי איכות העמידים לאורך זמן, פורמולות נעימות ופיגמנטים עשירים, פנטי ביוטי מבטיח תוצאות מקצועיות. גישתו לאיפור, ממש כמו זאת של המייסדת, נועזת' והוא מגדיר מחדש סטנדרטים של יופי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

הודה ביוטי

הודה ביוטי, מותג קוסמטיקה אמריקאי שהוקם בשנת 2013 על ידי יזמית היופי העיראקית-אמריקאית הודה קטן, תופס את המקום השמיני עם ציון כולל של 7.09, ועם למעלה מ-7.7 מיליון חיפושים בגוגל ו-54.1 מיליון עוקבים באינסטגרם מדהים, הוא גבש את מעמדו כתופעת יופי עולמית. המותג ידוע במוצריו הנועזים והצבעוניים, באיכות הגבוהה שלו ובגישה האמנותית והיצירתית שלו לאיפור. הוא נחשב למותג יוקרה, ומוצריו משווקים באריזות יפהפיות ומעוצבות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

אולפלקס

חותם את רשימת תשע המקומות הראשונים עם ציון 6.53, מותג טיפוח השיער המקצועי אמריקאי שנוסד בשנת 2014, אולפלקס. המותג המציע מגוון מוצרים שיקומיים לשיקום וחיזוק שיער פגום, יבש או צבוע, שם דגש על חדשנות ופיתוח טכנולוגיות פורצות דרך בתחום טיפוח השיער. טכנולוגיית ה-Bond Multiplier שלו המוגנת בפטנט מחדשת קשרים דיסולפידיים שנשברו בשיער בעקבות טיפולים כימיים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by OLAPLEX (@olaplex)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר