X

'אישה כל-כך אובססיבית': מייגן מרקל מציגה עוד רגע מביך

הם כבר לא חלק מהמשפחה המלכותית הבריטית ואינם מייצגים את הכתר בשום צורה. אבל ממש כמו הדבר האמיתי, כל תנועה שלהם נבחנת בזכוכית מגדלת, מה שלא פעם הוביל לרגעי מבוכה ויראליים. גם הפעם - בצילומי סדרה חדשה לנטפליקס, מייגן מבהירה נקודה בתקיפות מחוייכת מי האישה היחידה שתצטלם ליד הנסיך שלה

מייגן מרקל. צילום: AP

במסגרת ההתקשרות המדוברת שלהם עם נטפליקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל, מצלמים בימים אלו שתי הפקות חדשות. האחת על פולו, משחק ספורט קבוצתי אהוב על הארי המתקיים תוך כדי רכיבה על סוסים, והשנייה על בישול, גינון ואירוח, ככל הנראה תחומי מומחיות של מייגן. במסגרת צילומי התכנית הראשונה בפלורידה, הארי לקח חלק במשחק פולו לטובת קרן צדקה כלשהי ואף ניצח! ובני הזוג הציגו מפגן דביק וקרינג'י של חיבה.

מייגן הגיעה בשמלת קרם אלגנטית ועקבי סטילטו גבוהים, מה שלא ממש התאים לתנאי השטח - מגרש דשא - ויצר חיזיון מוזר למדי של הדוכסית שנראתה כאילו היא בדרכה לתה עם המלך בארמון בקינגהאם. אבל רגע אחר הפך את הסרטון שתיעד את צילומי התכנית לוויראלי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Prince Harry & Meghan Markle (@sussexroyal_hm)

מבין כל נשות השחקנים, מייגן הייתה זו שעלתה לבימת המנצחים להענקת הגביע, ולאחר נשיקה מתוכננת להארי על רקע קריאות עידוד והבזקי מצלמות, כל הנוכחים ונשותיהם ניצבו בשורה לצילום משותף. אבל כשאחת הנשים עמדה ליד הארי, מייגן סימנה לה להתרחק ממנו, תוך שהיא מתעקשת על מיקומה המרכזי בתמונה. התקרית המוזרה לא התיישבה עם האווירה הידידותית קודם לכן, והתגובות לרגע המביך היו בהתאם. 'חוסר הביטחון והגסות של מייגן נראים במלוא', 'למה לעזאזל היא שם עלתה לשם מלכתחילה'? 'וואו, אישה כל כך אובססיבית', הן כמה דוגמאות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Hollywood Pipeline (@thehollywoodpipeline)

הביוגרפית המלכותית ועורכת מגזין 'מג'סטי' אינגרד סיווארד, טענה שמדובר במצג מבוים של אידיליה וצעד נואש של הישרדות כלכלית של בני הזוג. כמנוכרים ממשפחת המלוכה לאחר שנים של השמצות מצידם, הם מצאו עצמם מול פופולריות צונחת, תביעות משפטיות וחיפש מקורות הכנסה למימון סגנון חייהם היקר.

למרות הביקורת, הכריזמה של הנסיך הארי במגרש הפולו ומחוצה לו נותרה בלתי ניתנת להכחשה. המומחה לשפת גוף ג'ודי ג'יימס ניתח את התנהגותו מלאת הבטחון במהלך האירוע, וציינה את הופעת 'הנסיך המטווס' שלו למצלמות, אך גם הדגישה רגעים של חיבה אמיתית בינו לבין מייגן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר