X

אלו כל הנעליים שאתן צריכות ויתאימו לכל מה שאתן לובשות

בעוד טרנדים בהנעלה באים והולכים, ישנם סוגים מסוימים של נעליים שעמדו במבחן הזמן בשל הרבגוניות, הנוחות והיכולת שלהן להשלים מצוין כל מראה. רשימת סגנונות הנעליים להלן יכולה לעשות עבורכן את הדברים פשוטים יותר, לחסוך לכן זמן וכסף, ולהשלים מראה שאי אפשר לטעות בו

שימושיות ועל זמניות. סניקרס לבנות. צילום: @Dhyamis Kleber / Flickr

מארגנות, או לפחות משתדלות, להצטמצם למלתחת קפסולה מנצחת ושימושית? רעיון מצוין. אם כי, יש לדעת, גזרת הנעליים יכולה קשה. אין ספק שהורדת הממוצע ממאה זוגות למספר סביר, נניח 40, הוא מורכב מאוד לאור ההיקשרות הידועה שלכן לנעליים שלכן. מנגד, בואו נודה על האמת, רק זוגות מעטים רואים אור יום. מה הנקודה? באופן כללי, לפריטים כמו הטי שירט הלבנה, מעיל הטרנץ', השמלה השחורה הקטנה, מחרוזת הפנינים והג'ינס שמתאים בדיוק, יש הקבלות בעולם הנעליים. מדובר במספר פריטים שצריך למצוא ולהוקיר. ולסיכום, אף פאשניסטה לא צריכה להמעיט בערך של מציאת נעליים שמתאימות להכל. הצעד הראשון שלכן הוא 'ספירת מלאי' של כלל הזוגות ברשותכן והבנה של מה שמיותר ומה שחסר. ריכזנו כמה מהסגנונות האהובים עלינו של נעליים שמתאימות לכל דבר כדי לעורר קצת השראה.

סניקרס לבנות

אפשר להגיע רחוק עם סניקרס לבנות. לא רק שהם נכונים לכל ג'ינס וטי, הם גם נראים נפלא עם חצאית בכל אורך (תחשבו על פליסה ארוכה או A עד הברכיים), שמלות קיץ, טייצים, חליפה מחויטת לאירועים רשמיים יותר, והן גם להיט בקרב כלות לשלב של אחר חופה. המפתח לרבגוניות שלהם טמון בקווים הפשוטים והנקיים. וכמובן, לבן הוא נייטרלי ותמיד נעים לעין.

 

מגפי ברך

למגפיים בגובה הברך יש מוניטין של פריט סתיו וחורף, אבל לא מומלץ לאחסן אותם כשמזג ​​האוויר מתחמם. בין אם את בוחרת בעקב סטילטו מלוטש או בסוליה טראק מסיבית, מגפיים בגובה הברך משדרגים כל מראה ובמיוחד סקיני ג'ינס, שמלות פרינט ארוכות, חצאיות מיני (אם חשבתן על מגפי רטרו גוגו, אתן בכיוון הנכון), מכנסיים קצרים (עם או בלי גרביון). הם אופנתיים תמיד, הכי נכונים במזג אוויר קר, ובימים בהירים הם אקססורי אדג'י שמושך, בצדק, תשומת לב לעצמו.

 

 

לאופרס

נוחות וסטייל? נעלי לאופרס! האסתטיקה האקדמית הזו היא רב-תכליתית. עם גרסת העקב השטוח תוכלו ללכת בלי סוף, ועם גרסת עקב בלוק, תרגישו אלגנטיות ותשרדו את סוף היום בלי רגליים הרוגות. לפעמים הם כוללים דיטיילים כמו גדילים ואבזמים. חזקים בגישור, הם מבטלים את הפער בין רשמי לקז'ואל בקלות, מה שמאפשר להם להשתלב באווירה המקצועית של משרד, וגם באווירת סוף שבוע רגוע. מעל הכל, אתן נהנות מנוחות ללא כל מחשבות שאולי ויתרתן פה על סטייל.

 

נעלי צ'לסי

מגף צ'לסי הוא מרכיב מרכזי ונאמן עונה אחר עונה והוא משמש בהרבה דרכים. קשה לחשוב על משהו שאתן יכולות ללבוש ולא יתאים. ההיסטוריה של המגפון החלה עוד במאה ה-19, ומאז הם הדגימו שילוב של פרקטיקה, נוחות וטאץ' אורבני מחוספס. גרסת הרוכסן או גומי צד היא תוספת ידידותית חוסכת זמן. יש דגמים עם סוליה פנימית רכה וגמישה, ובעיקר ממכרת. פעם נשים היו מחכות לסוף היום עבור הנוחות הזאת. היום הן נהנות ממנה כל היום.

בלרינות

התגלמות הפונקציונליות הנשית. נעלי הסירה השטוחות בסגנון הבלט צברו פופולריות כנעל רחוב לאחר שבריג'יט בארדו נראתה בהן בסרט שפרסם אותה בכל העולם 'ואלוהים ברא את האישה' (1956). גם אודרי הפבורן, אייקון אופנה אחרת משנות ה-60 נראתה רבות ומצוין בנעלי בובה. עם מכנסי קרופ, כמו שלבשו אז, ולמעשה עם כל דבר אחר הן פשוט קסם שעובד תמיד. הן מגיעות במספר עצום של צבעים וחומרים. גרסת ערב עשויה להיות מתוכשטת, גרסה נאמנה למקור עשויה להיות דומה מאוד לנעלי בלט אמיתיות. בגוון בולט כמו פוקסיה או מנגו, הן עשויות להאיר את מראה שחור טוטאלי שאתן אוהבות. השחקנית קירה נייטלי התחתנה בנעלי בובה. מפריטי האופנה המעטים שיכולים לעשות מעבר חלק מהבוקר לערב.

עקבי ניוד

זמן קצר לאחר נישואיה, קייט מידלטון, אז הדוכסית מקיימברידג', נראתה דרך קבע בעקבי ניוד. כמי שהחלה לייצג את הכתר במשימות שונות בממלכה ומחוץ לה, היה ברור לה שהאצילות מחייבת, וקוד לבוש הוא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. וזה אומר, עקבים גבוהים. הביגוד שלה היה מגוון, אבל עקבים תמיד היו שם. באופן נוח וחסכוני (קייט היא נסיכה מדור חדש, להזכירכן), היא העדיפה עקבי ניוד. הגוון הנייטרלי והמחמיא השתלב מצוין עם כל מה שהיא לבשה והעלה פלאים את הפופולריות של הסגנון. מאז אוסף הנעליים שלה גדל, והיום הוא כולל גם סניקרס (לבנות כמובן). הנקודה היא שהבחירה שלה בעקבי ניוד הייתה להשראה בקרב נשים בכל העולם. אלגנטיות, אקונומיות ואקולוגיה חברו יחד. תמיד נכון.

מגפונים

מגפונים הם אקססורי מלא סטייל, מהסוג הבלתי מתאמץ. הם לא מובנים מאליהם כמו עקבי סירה או מגפיים, יש בהם תחכום שתורם אדג' מסוים. הייחוד שלהם בולט עם ביגוד שחושף אותם במלואם. הם שימושיים במיוחד בעונות מעבר, ומציעים חמימות במזג אוויר קריר יותר מבלי לוותר על הסגנון. מגפונים מחמיאים לרוב סוגי הגוף. מגוון העיצובים הקיימים מאפשר ביטוי אישי. גרסת עקבים גבוהים עם חצאית או שמלה משלימה מראה פאשניסטה נוסח שבוע האופנה, במיוחד אם אתן לא פוחדות ממרקמים וצבעים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר