פושעים במקסיקו נכבלו לנורות רחוב ועל פניהם צויר חיוך של נבל העל – הג'וקר

על חלק מהפושעים נכתבה המילה "גנב" ובגדיהם הושחתו • בקרב האזרחים יש מי שמתלוצץ כי "באטמן" עזב את ארה"ב ונלחם בפשיעה במדינה

באטמן והג'וקר, צילום: אי.פי

במזרח מקסיקו נתפסו לאחרונה פושעים, כשהם כבולים לעמודי נורות רחוב ועל פניהם מצויר החיוך של נבל העל – הג'וקר. זוהי התמודדות יוצאת דופן עם הפשיעה, אשר לא ברור מי עומד מאחוריה, ובקרב האזרחים יש מי שמתלוצץ כי "באטמן" עזב את ארה"ב והוא נלחם בפשיעה במקסיקו.

המקרה הראשון התרחש בעיר ריו בראבו, כאשר גבר ואישה ניסו לגנוב ארנק מבחורה שהלכה ברחוב. השניים נכבלו לעמוד של נורה מקומית ועל פניהם צויר החיוך של הג'וקר. הגבר אף הופשט מחולצתו כשעל החזה שלו נכתב: 'גנב' בספרדית ומכנסיו הושחתו. האישה והגבר ניסו לברוח, אך נתפסו על ידי המשטרה.

בסרטון שצילמה המשטרה מתוודה הגבר ואומר: "אין לי עבודה ואין לי כסף, לכן הלכתי מאחורי הבחורה וגנבתי את הארנק שלה. אני מתנצל בפניה על עוגמת הנפש. הייתי תחת השפעת סמים ולא הייתי שפוי לחלוטין".

במקרה אחר נכבלו לעמודי תאורה ארבעה צעירים מקסיקנים, שניסו לשדוד טנדר הסעות מקומי. גם ארבעת הצעירים האלו נמצאו כשעל פניהם מצויר החיוך של הג'וקר. הארבעה הופשטו מהחולצות שלהם ונאלצו ללכת כפותים ברחובות העיר בצורה משפילה, וזאת כשהמשטרה המקומית מתעדת גם את האירוע הזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר