רגליים חזקות, קוביות בבטן וזרועות שריריות – עולם הפרסום נוהג לטפח את התפיסה שמי שמתעסק בספורט חייב בהכרח להיראות רזה וחטוב. אך מה עם אלו שהתעמלות, משקולות ומתיחות הן חלק נכבד ממנת יומם ולא נראים בדיוק כמו בפוסטר שעל קיר חדר הכושר?
ענקית האופנה "נייקי" מקווה להוביל מהפכה מחשבתית, וכבר בימים האחרונים הפכה לאחד ממותגי הספורט הראשונים ששילב דוגמניות מלאות כחלק מקמפיין רשת. ואם לומר את האמת בקול, זה נראה טבעי ומדהים כאחד.
קמפיין הפרסום לחזיות ספורט, שעלה השבוע בעמוד האינסטגרם של החברה, מציג ארבע תמונות של נשים במידות שונות. כך, לצד תמונות של נשים שהמראה שלהן נחשב סטריאוטיפי ו"מקובל" בעולם הכושר, משולבות תמונות של אלו שמידותיהן גדולות יותר. אין "רצוי יותר" או "רצוי פחות".
מאז העלאת הקמפיין מקבלת "נייקי" שבחים רבים מצד נשים שרואות את המהלך כמבורך לשיפור דימוי הגוף. זהו צעד חשוב בדרך לעולם בו ישכילו להבין כי נשים שעושות פעילות גופנית, מגיעות בכל הצורות ובכל המידות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
