מנת ה"בורגר-שניצל"

בריטניה: פרס מטורף למי ש"יאכל שניצל"

רשת "בורגר קינג" בממלכה המאוחדת נחושה לשווק את הגרסה החדשה למנת ה"בורגר שניצל" • לכן מנכ"ל החברה הכריז על תחרות סרטוני ביסים מזויפים

ענקית המזון המהיר "ברגר קינג" השיקה קמפיין חסר תקדים כדי לשווק את ה"בורגר-שניצל" שלה. בתוכנית שהגה מנכ"ל הרשת בבריטניה, אלסדייר מרדוק, יוענק פרס בשווי 20 אלף לירות שטרלינג לאחד הלקוחות שיעמיד פנים שהוא אוכל את המנה. 

 

 

הזוכה המאושר לא רק יזכה בפרס כספי, אלא יהיה הראשון לטעום את הגרסה המשודרגת של מנת ה"בורגר-שניצל". מרדוק הסביר: "למרות שיש לנו המון מנות אהובות, עדיין יש לנו בעיה בענף העופות. אנשים לא כל כך מתחברים ל'בורגר-שניצל' שלנו ולכן חשבנו לייצר באז עצום סביב המנה החדשה".

 

הרעיון אותו הגה המנכ"ל פשוט: כל אדם בבריטניה יכול לצלם סרטון של עצמו מעמיד פנים שהוא נוגס ב"בורגר-שניצל", ולשלוח אותו לעמודי בורגר קינג בטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם תחת ההאשטג #BK20bite . בשלב השני, ועדה מיוחדת תבחר את הסרטון המוצלח מכולם. המנצח יזכה לפרס מטורף של 20 אלף לירות שטרלינג, סכום השווה ללמעלה מ-93 אלף שקלים.

 

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...