אחד היעדים הכי טובים בעולם מציע: הנחות ענק - לנשים בלבד

סצנות חיי הלילה בדובאי כבר מזמן הוציאה לעצמה שם ברחבי העולם, והגיע הזמן שגם הנשים ייהנו מהעיר • נשים? אתן חייבות להכיר את מבצעי ה"ליידיז נייט" שיש לעיר להציע – וליהנות מבילויים מוזלים

אילוסטרציה. צילום: GettyImages

סצנת חיי הלילה בדובאי לא נחה – ובמיוחד אם אתן נשים. הגיע הזמן שתכירו את ה"ליידיז נייט", ימים בהן נשים בלבד זוכות להטבות שונות במסעדות וחיי הלילה בדובאי. אל תגידו שלא ידעתן.

דובאי היא ללא ספק אחת הערים הכי נוצצות בעולם, שהתפרסמה בזכות סצנת הבילוי התוססת שלה, הקולינריה וחיי הלילה הבלתי נגמרים בה. בין שלל האטרקציות המושכות את התושבים והתיירים כאחד ישנו אירוע בולט במיוחד בפופולריות שלו – ה"ליידיז נייט". האירוע החל כ"ימי שלישי לנשים בלבד", כאשר באותו יום נשים זוכות להטבות והנחות משמעותיות במועדונים, במסעדות ואפילו בבתי הספא – כולם מציעים כניסה מוזלת או אפילו חינמית, משקאות בחינם ותפריט מוזל. בעקבות האירוע, ה"ליידיז נייט" התרחב לכל ימות השבוע.

הרעיון של "ליידיז נייט" התחיל כדרך למשוך נשים אל חיי הלילה של דובאי. הוא הוצג כאסטרטגיה שיווקית שתתחזק ותגביר את העסקים גם באמצע השבוע. עם הזמן, זכה האירוע לפופולריות עצומה, מה שהוביל להקמתו כאירוע קבוע ברחבי העיר שבאיחוד האמירויות.

דובאי בלילה, צילום: Getty Images

ליידיז נייט לפי ימות השבוע

ימי ראשון:

Wet Deck

מסעדה באי הדקלים שלצדה בריכה ונוף מהפנט, המציעה בימי ראשון הטבה לנשים בלבד: 199 דירהם עבור משקאות ללא הגבלה ושובר למנה לבחירה.

מתי? החל מ-16:00 ועד הסגירה.

Coco Lounge

למי מתחשק לטבול בבריכה ולהרים כוסית "לחיים" לצד נשנושים שווים? לכולם ולכולן, כמובן. כולם יכולים להגיע למקום, אך רק נשים ייהנו בו משתייה אלכוהולית ללא הגבלה תמורת 149 דירהם, לצד נשנושים שווים, החל מסושי ועד לסלטים קיציים ועוגות פוטוגניות.

מתי? בכל יום ראשון בין השעות 19:00-10:00.

ימי שני:

CÉ LA VI

מסעדת זוכת כוכבי המישלן הפופולרית "סה לה וי", הממוקמת במלון Address Sky View הפופולרי במרכז דובאי, מציעה גם היא הטבת "ליידיז נייט", 150 דירהם למשקאות ללא הגבלה. מעבר לנוף המטריף של גורדי השחקים והעיר מלמעלה, כמו גם לבורג' ח'ליפה שנמצא ממול, האוכל במסעדה מדהים – השף המנצח על כל הטוב הזה הוא האוורד קו, שמביא איתו יותר מ-11 שנים של ניסיון קולינרי. בימי שלישי עד שישי, מחצות ועד 3:00, המסעדה הופכת למועדון עם תקליטנים ואווירה מהפנטת.

מתי? בין השעות 02:00-22:00.

מסעדת CÉ LA VI בדובאי, צילום: לשכת התיירות של דובאי

Level 43 Sky Lounge

ממוקמת בקומה 43, כשמה, במלון Four Points By Sheraton, המסעדה מציעה לנשים בלבד משקאות קלים ואלכוהוליים ללא הגבלה, עם מגש סושי ב-149 דירהם. המיקום מושלם לחגיגות בערב בלתי נשכח, לצד נופיה היפים של העיר מלמעלה.

מתי? החל מ-21:00 ועד חצות.

Offside

חביב הקהל בסצנת ברי הספורט של העיר, מציע תפריט מחודש עם מנות מסוגננות במחיר מוזל לנשים. בעבור 99 דירהם, תקבלו מגש טעימות קלאסיות לצד שמפניות בטעמים – ללא הגבלה לגברים, אם תהיתם, המחיר עומד על 149 דירהם.

מתי? בין השעות 22:00-20:00.

ימי שלישי:

בלה בלה

מועדון החוף המסוגנן שכולם מדברים עליו מציע בריכות אינפיניטי וספא, בר קוקטיילים מרענן, מוזיקה מגניבה ומסעדה לצד הבריכה על רקע גלגל הענק, העין המדהימה של דובאי. במקום תקבלו מגבות, לוקרים ומוצרי טיפוח, ויש אפילו מחליקי שיער. במסגרת ה"ליידיז נייט", נשים ייהנו מתפריט קבוע בן שלוש מנות וחמישה משקאות ב-195 דירהם בלבד, כולל 50% הנחה על נשנושי בר.

מתי? בין השעות 22:00-18:00.

אסיה אסיה (מרינה דובאי)

המסעדה והטרקלין עטורי הפרסים, הממוקמים בלב מרינת דובאי המפורסמת ומשקיפים על תעלת המים של העיר, מזמינים נשים לחגוג בהטבות בימי שלישי בלבד. לצד נופי המים השלווים, תוכלו לצאת למסע קולינרי אקזוטי מהמזרח הרחוק למזרח התיכון, כדי לגלות כמה מהטעמים והניחוחות האסייתיים האהובים ביותר באיחוד האמירויות. במסגרת ה"ליידיז נייט", נשים יקבלו ארוחה בת שלוש מנות ושלוש משקאות ב-225 דירהם בלבד.

מתי? בשעות 01:00-18:00.

White Beach בריזורט Atlantis the Palm

חוף ה-White Beach של הריזורט "אטלנטיס דה פאלם" שמככב באי הדקל, מציע שורת הפעלות ואטרקציות, כולל בריכה מפנקת, שישה ביתנים יוקרתיים עם בריכות צלילה פרטיות ומתחם להופעות מוזיקה ודי.ג'יי. על החוף, שמתקיימים בימי שלישי ושבת. במסעדת החוף נשים נהנות מ"ליידיז נייט" עם גישה חינם למתחם ומשקאות ללא הגבלה ב-200 דירהם, כולל 50% הנחה על מגוון מנות מהתפריט.

מתי? בשעות 16:00-12:00.

מסעדת White Beach בריזורט Atlantis the Palm בדובאי, צילום: לשכת התיירות של דובאי

ימי רביעי

Luna, FS Dubai

לונה דובאי היא מסעדת-בר יוקרתית הממוקמת במלון הפור סיזנס בדובאי Four Seasons Dubai, הנמצא ברובע העסקים של העיר. המסעדה מזמינה נשים לעורר את ונוס הפנימי שלהן, באמצעות הטבת "ליידיז נייט" עם אוכל אקסקלוסיבי ומשקאות אלכוהוליים לצד פלטת סושי מרשימה, ב-150 דירהם לסועדת (מחיר לנשים בלבד). המסעדה ממוקמת במרפסת הגג של המלון, ומשקיפה על בורג' ח'ליפה הנוצץ וקו הרקיע של דובאי.

מתי? כל יום רביעי, בשעות 22:00-19:00 – לנשים בלבד.

Luna Sky בר בדובאי, צילום: לשכת התיירות של דובאי

Pure Sky Lounge

המקום המושלם להעביר בו ערב בסטייל בדובאי. ב- 99 דירהם בלבד, תקבלו במשך שלוש שעות משקאות אלכוהוליים ללא הגבלה ו-35% הנחה על האוכל. הטרקלין, הבר והמסעדה הנמצאים במלון הילטון בדובאי, משקיפים על המפרץ הערבי ועל "העין של דובאי", כולל עם שתי מרפסות רחבות ידיים ונוף מושלם לצפייה בשקיעה.

מתי? 00:00-19:00.

Americano

בר ומסעדה שהמקומיים מכירים כבר מזמן. ה"אמריקנו", הממוקם ב-Souk Madinat Jumeirah, הוא מקום בילוי אופנתי שמביא טוויסט שובב לסצנת האוכל וחיי הלילה של דובאי, לצד אווירה נעימה ובטוחה. המקום מעוצב בסגנון מעדנייה ניו יורקית ומציע "ליידיז נייט" שכולל צלחת קלאסית של מק אנד צ'יז, טריפל טאקו או מנה טבעונית ושלושה משקאות חינם לנשים.

מתי? שני בשעות 23:00-19:00, רביעי בשעות 23:00-18:00.

Charm Thai

מסעדה תאילנדית מומלצת מאוד, הממוקמת בקומת הקרקע של מלון "קראון פלאזה" במרינה של דובאי. המסעדה מקיימת "ליידיז נייט" בכל יום שני ורביעי, ומציעה שני משקאות חינם בהזמנת אוכל, ו-25% הנחה על התפריט.

מתי? שני ורביעי בין השעות 18:00-21:00.

ימי חמישי

Hyp Dubai

זהו בר נרגילה פופולרי השוכן בראש מלון Courtyard of Marriott בעיר. הנוף הפנורמי הנשקף משם, הוא מהגבוהים והיפים ביותר בעיר. ב"ליידיז נייט" נשים נהנות ממשקאות ללא הגבלה וממנת פתיחה אחת בעבור 99 דירהם בלבד.

מתי? בשעות 22:00-12:00.

The Mansion

"האחוזה" הוא מועדון לילה מפואר בסגנון שנות ה-20, עם סצנת מוזיקה מחשמלת וחוויות קולינריות, הממוקמת בקומת הקרקע של מלון Five Jumeirah Village. מקום זה הפך מזמן ליעד פופולרי של חיי הלילה בדובאי, עם מוזיקת היפ הופ, אר'נ'בי והופעות חיות. במסגרת ה"ליידיז נייט", נשים יקבלו שתייה חינם למשך שלוש שעות.

מתי? בשעות 01:00-22:00.

דובאי (ארכיון), צילום: Getty Images

ימי שישי

Bay Bar & Terrace

באזור הביזנס ביי בדובאי, מול גורדי השחקים שיגרמו לכם לחשוב שאתם בניו-יורק לרגע, נמצאBay Bar & Terrace. במסגרת "ליידיז נייט", נשים יוכלו ליהנות משלושה משקאות חינם בהוצאה של מינימום 70 דירהם, או 120 דירהם עבור משקאות ללא הגבלה ומנת פתיחה, אחת קטנה, למשך שעתיים.

מתי? 22:00-19:00.

Babiole

למסעדה הים תיכונית היוקרתית Babiole ב-Hilton Al Habtoor City יש את ההצעה המושלמת לימי שישי, למי שרוצה לפתוח את סוף השבוע באווירה הכי טובה שיש. תמורת 225 דירהם, נשים יוכלו ליהנות מארוחת ערב בת שלוש מנות וממשקאות הבית בזרימה חופשית.

מתי? 00:00-20:00.

ימי שבת

Atelier M

השף הראשי עטור הפרסים במסעדה יצר מבחר מדהים של מנות ים-תיכוניות. תוסיפו לזה נוף עוצר נשימה של המרינה ותשומת לב לפרטים הכי קטנים בכל מנה, וקיבלתם את אחת המסעדות הטובות ביותר, ולא סתם היא מהמדוברות ביותר במרינה. בימי שלישי ושבת, נשים מקבלות שלוש מנות ושלושה משקאות ב-159 דירהם במסגרת "ליידיז נייט".

מתי? שלישי בשעות 22:00-18:00 ובשבת בשעות 22:00-20:00.

The Stables

אחד הפאבים הכי מיוחדים בדובאי, המעוצב בנושא מרוצי סוסים. כל מי שהיה במקום יעיד על הייחודיות שלו – החל מהאוכל והקוקטיילים ועד למוזיקה, אמנות, וההופעות החיות במקום. נשים מוזמנות ליהנות מארבעה משקאות אלכוהוליים מובחרים בחינם בימי שני, רביעי ושבת.

מתי? שבת בשעות 22:00-17:00, שני ורביעי בשעות 01:00-19:00.

דובאי (ארכיון), צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר