שרינה בטלר, תיירת מאיי הבהאמה, שנפשה בווגאס באוגוסט האחרון, נתקלה בחוויה בלתי צפויה בחדר המלון שבו שהתה - המלון דרש ממנה לשלם 224 דולר לאחר שבנה ניתק את שקע המיני-בר כדי להטעין את הטלפון שלו.
בסרטון שהעלתה לטיק טוק סיפרה בטלר כי היא ובנה לא שמו לב לכרטיס הקטן שליד המיני בר, שבו נכתב שהמלון גובה $56 לכל יום שבו המיני בר מנותק.
“הכיתוב כל כך קטן”, אמרה בטלר, “למה אני צריכה לקרוא כרטיס על המיני בר כשאני בכלל לא נוגעת בפריטים המיועדים למכירה”.
@sharinabutler32#parishotellasvegas♬ original sound - Sharina Butler
בזמן הצ’ק-אאוט, עובד המלון הציג לה עותק גדול יותר של הכרטיס המדובר עם הכיתוב: “אנא הימנעו מניתוק החשמל של המיני בר. אם זה יקרה, יתווסף חיוב של 56 דולר", סיפרה בטלר. היא ציינה כי ליד השקע עצמו לא היה שום שלט, מדבקה או התראה על חיוב במקרה של שימוש.
המלון סירב לבטל את החיוב, למרות ניסיונותיה של בטלר להסביר את המצב. “אין שום סיכוי שאני משלמת $56 כדי להשתמש בשקע”, אמרה.
השיתוף של בטלר בטיק טוק זכה ליותר מ-100 אלף צפיות, וקיבל תגובות רבות ממבקרים אחרים, שראו בזה ניסיון “להשיג כסף בכל דרך אפשרית” מצד המלון. גולשים נוספים תיארו חוויות דומות במלונות אחרים בווגאס, מה שמעורר שאלות לגבי שקיפות מדיניות החיוב במלונות באזור.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו