סוכנת נסיעות בריטית פרסמה באינסטגרם סרטון שבו שיתפה את הסיבות לכך שמיהרה כמיטב יכולתה לעזוב את מצרים, יעד שהפך מבחינתה לסיוט מתמשך. פני, שמנהלת חשבון טיולים באינסטגרם, שיתפה את חוויותיה השליליות במהלך ביקור חוזר במדינה, והצהירה כי בכל פעם שהיא שבה לשם, החוויה רק הולכת ונעשית גרועה יותר.
בסרטון שפרסמה, היא נראית עולה בשמחה למטוס בדרכה לעזוב את ממצרים, לצד הכיתוב: "הסיבות שבגללן לא יכולתי לחכות לעזוב את מצרים". לדבריה, במצרים נתקלה בשקרים, הטרדות בלתי פוסקות ובתרבות של הונאה והתחזות. "שום דבר שנעשה עבורנו, על ידי מדריכי טיולים ועל ידי צוות המלון, לא נעשה מתוך שירות טוב, אלא תמיד מתוך מטרה לגרום לנו להוציא עוד כסף מעבר למה שכבר שולם".
פני מתארת כיצד כבר לאחר הנחיתה היא נפלה קורבן לתרמית - תחילה על ידי נהג "אובר" מזויף, ולאחר מכן גם על ידי נהג אמיתי של השירות. בהמשך נלכדה, לדבריה, בתוך קבר מצרי כשמקומי דורש טיפ כדי לשחרר אותה. היא ממשיכה ומספרת על הטרדות בלתי פוסקות מצד סוחרים מקומיים שניסו למכור לה סימניות, פסלונים וחפצים חסרי ערך, ולעיתים אף הגיבו בתוקפנות כשסירבה.
בהזדמנות אחרת שילמה מראש עבור שייט יוקרתי על הנילוס - ובמקום זאת מצאה את עצמה על סירה ישנה, מנווטת בידי ילד בן 12. עוד סיפרה כי מדריך טיולים לקח אותה ואת חבריה פעמיים לחנויות סגורות, שם "נלכדו" ונדרשו לקנות מוצרים.
הסיוט נמשך אפילו בשדה התעופה, שם היא וחבריה עברו בדיקות חוזרות ונשנות תוך דרישות למסור פרטים אישיים או לשלם כסף כדי לקבל את כבודותיהם בחזרה. הם גם נדרשו ללכת מרחק רב לטרקלין ה-VIP של נמל התעופה, שלכאורה נכלל בהטבות כרטיס אמריקן אקספרס פלטינום - אך לבסוף נדרשו לשלם 175 יורו עבור הכניסה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
לדבריה, היה על התיירים להתמקח כמעט על כל דבר - החל מעיסויים שהתחילו במחיר מופרך של 305 יורו, ונחתמו רק לאחר שעה של מיקוח ב-25 יורו. "שום דבר לא מתומחר באופן סביר, וזה שוחק נפשית לבזבז כל כך הרבה מהחופשה על מיקוחים".
פני סיכמה את החוויה בטון ביקורתי: "אם יש לך ביטחון עצמי נמוך, הרבה כסף פנוי, ואתה לא מתרגש מהערות גסות, קריאות מהרחוב או הפרה קבועה של המרחב האישי - אז מצרים מושלמת עבורך. אחרת? פשוט תעלה על המטוס בחזרה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו