יום הזיכרון בארה"ב: הנחות ענק בחנויות, עומסים בנמלי התעופה

לצד האבל והיום החשוב, האמריקנים מציינים את היום המיוחד גם כיום חופש לאומי שבו רבים יוצאים לטייל, עורכים קניות, טסים או נוסעים לחופשות קצרות • צפויים להישבר שיאי נוסעים בנמלי התעופה, ומומלץ להיערך בהתאם

משפחה בנמל תעופה (אילוסטרציה). צילום: Thinkstock Photos

בכל יום ממריאות כ-10 טיסות ישירות בקווים שבין ישראל לארה"ב ובעוד כשבועיים המספר צפוי לעלות בעקבות חזרתן הצפויה של יונייטד ודלתא. ישראלים רבים טסים לארה"ב עם קונקשן באירופה והיא הפכה להיות אחד היעדים המבוקשים והאטרקטיביים עבור התייר הישראלי מאז הפטור מוויזה.

בשבוע הבא, צפויים לציין ברחבי ארה"ב את יום הזיכרון. לצד האבל והיום החשוב, האמריקנים מציינים את יום הזיכרון גם כיום חופש לאומי שבו רבים מהתושבים יוצאים לטייל, עורכים קניות במרכזי הקניות הגדולים ורבים מהם גם טסים או נוסעים לחופשות קצרות. 

נוסעים בנמל התעופה הבינלאומי בסולט לייק סיטי, ב-2021, צילום: Getty Images

יום הזיכרון בארה"ב יצוין ב-27 במאי, יום שני הקרוב, מה שהופך שם את סוף השבוע לארוך. מיום שישי הקרוב, יצאו האמריקנים לסוף השבוע שיימשך עד יום שלישי. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, צפויים להישבר שם שיאי נוסעים בנמלי התעופה במהלך סוף השבוע הקרוב, שהופך לסוף שבוע ארוך.

במרכזי הקניות הגדולים צפויים לציין את יום הזיכרון האמריקני עם הנחות ענק, מה שהפך למסורת במדינה. רבים מהאמריקנים והתיירים צפויים להציף את מרכזי הקניות השונים ברחבי ארה"ב וליהנות מאותן הנחות גדולות שצפויות ביום הזה.

ניו יורק, צילום: Getty Images

אם אתם אמורים לטוס לארה"ב בסוף השבוע הקרוב, קחו בחשבון שצפויים עומסים בכבישים בחלק מהאזורים המרכזיים, הביקושים לבתי המלון באזורים האטרקטיביים גבוהים וזה עשוי להשפיע על המחירים. חשוב להדגיש כי לצד ההנחות והטיולים, מדובר ביום רגיש לאמריקנים, שבו מציינים בהוקרה והערכה את החיילים האמריקנים שנפלו בקרבות ולכן מומלץ לנהוג ברגישות באותו היום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר