חברות התעופה שהודיעו: נחזור מחר לפעילות בישראל

קבוצת לופטהנזה, שכוללת מספר חברות תעופה גדולות, התייחסה למצב הביטחוני בארץ באומרה כי היא "תחזיר את הטיסות לתל אביב" • אילו חברות עדיין לא חזרו לישראל – ומי צפויה לחזור כבר בתחילת השבוע הבא? כל הפרטים

שובם של הנוסעים לנתב"ג . צילום: יוסי זליגר

שורה ארוכה של חברות תעופה ביטלו את טיסותיהן לישראל במהלך היומיים האחרונים, כשהסיבה העיקרית לכך היא סגירת השמיים בעקבות ירי הטילים והכטב"מים מאיראן לעבר ישראל, אך כעת נראה כי חברות התעופה מתחילות לחזור לשגרה.

בהודעה שפורסמה על ידי קבוצת לופטהנזה, שכוללת את חברות התעופה לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן ובראסלס, הם התייחסו למצב בישראל וליום שבו יחזירו את הטיסות: "קבוצת לופטהנזה ביטלה את הטיסות לישראל עד 15 באפריל, כולל. החל מ-16 באפריל, קבוצת לופטהנזה תחזיר את הטיסות לתל אביב".

תורים ארוכים מאוד בהמתנה לבידוק בנתב"ג, בינואר

חברות תעופה נוספות שכבר פועלות בישראל הן אתיחאד, פליי דובאי, אתיופיאן איירליינס, לוט הפולנית שצפויה לחזור היום (שני), אייר אירופה, אייר סיישל וחברות תעופה נוספות. חלק מחברות התעופה שעדיין לא חזרו לישראל הן KLM, יונייטד, אייר קנדה, איזיג'ט ואייר אינדיה, שצפויה לחזור לפעילות בארץ בתחילת השבוע הבא.

כ-44 אלף נוסעים צפויים לעבור היום בנמל התעופה בן גוריון, מספר גבוה יחסית לעובדה שרק אתמול נסגר המרחב האווירי של מדינת ישראל והמדינות השכנות, מה שהביא לביטול טיסות מצד חברות תעופה רבות. ההערכה היא כי מספרי הנוסעים במהלך השבוע הקרוב יתגברו גם בהמשך השבוע, כשהשיא צפוי להגיע ביום חמישי הקרוב, ביום ראשון שאחריו וביום חמישי הבא, 25 באפריל.

מטוס של לופטהנזה (ארכיון), צילום: משה שי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר