מחירי הטיסות באל על: רשות התחרות פתחה בבדיקה

למרות שאין צפי למועד פרסום תוצאות הבדיקה, בחברת התעופה הגדולה בישראל אופטימיים בנוגע לתוצאותיה • אל על: "נמצאים בשיח שוטף ובשקיפות מלאה מול הרשות, אנו מנהלים מדיניות מחירים מוקפדת ומותאמת למצב"

מטוס אל על. צילום: קוקו

אל על, חברת התעופה הגדולה בישראל, נמצאת בחודשים האחרונים תחת בדיקה של רשות התחרות במטרה לבדוק את נושא מחירי כרטיסי הטיסה שהיא מוכרת.

חשוב להדגיש כי לא מדובר בחקירה פלילית, אלא בבדיקה בלבד. כרגע אין צפי למועד פרסום התוצאות, אך באל על מביעים אופטימיות בנוגע לתוצאות הבדיקה.

מטוס הדרימליינר החדש של אל על נחת בישראל, בשנה שעברה // צילום: מורן ויזל

בחודשים האחרונים פורסם ב"ישראל היום" דוגמאות שונות בנוגע למחירים גבוהים בכל מה שקשור לכרטיסי טיסה. חשוב לציין כי מחירי כרטיסי הטיסות גבוהים בהרבה מאוד חברות תעופה ולא רק באל על, וכי אחת הסיבות שגורמות למחירים הגבוהים האלו היא נושא ההיצע והביקוש לצד תמחור על פי מחלקות, כאשר המחלקות הראשונות, שמוגדרות בדרך כלל כזולות ביותר, נמכרות הרבה יותר מהר מאשר היו נמכרות בעבר.

תגובת אל על: "מאז פרוץ המלחמה ולאור השלכותיה, חברת אל על נמצאת בשיח שוטף ובשקיפות מלאה מול הרשות בנושא המחירים. אנו מנהלים מדיניות מחירים מוקפדת ומותאמת למצב, ומאמינים שהבדיקה תעלה כי החברה נהגה באופן הוגן וראוי בהינתן אילוצי התקופה".

מטוס אל על (ארכיון), צילום: משה שי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר