הצלחנו למצוא: המלונות שמציעים חופשה בפחות מ-799 שקלים בפסח

ליל הסדר נמצא מעבר לפינה, וישראלים רבים יחפשו לצאת לחופשה בישראל – שבמהלכה יוכלו גם לשמור על איסור אכילת החמץ • היכן תוכלו למצוא מלונות מפנקים במהלך החג? כל הפרטים

מלון "פולי האוס". צילום: תמר מצפי

חג הפסח ידוע כאחת מהתקופות המבוקשות ביותר לחופשה בישראל. בתי המלון בארץ מאפשרים לנפוש, ובמקביל גם לשמור על הלכות החג שרבים מהישראלים מקפידים עליהן, כאשר בראשן איסור אכילת החמץ.

השנה, בצל המלחמה, ישראלים רבים יחפשו לצאת לחופשה בישראל – והצלחנו למצוא בתי מלון שמציעים מחירים נמוכים יותר מ-799 שקלים ללילה בחג. התאריכים שנבדקו בכתבה הם 23-22 באפריל, ערב ליל הסדר.

מלון "אינדיגו", צילום: תמר מצפי

מלון אינדיגו בתל אביב מציע חופשה בליל הסדר בחדר קלאסי במחיר של 594 שקלים לזוג, כשתוספת של ארוחת בוקר תעלה את המחיר ל-736 שקלים. לחברי מועדון, המחיר (כולל ארוחת בוקר) יהיה 663 שקלים לזוג ללילה.

במלון פולי האוס, הממוקם בנחלת בנימין בתל אביב, ניתן לנפוש בליל הסדר במחיר של 577 שקלים ללילה לחדר קלאסי, כאשר תוספת של ארוחת בוקר תעמיד את מחיר החבילה ל-688 שקלים לזוג, אותו מחיר שישלמו גם חברי מועדון אפריקה ישראל.

מלון "פולי האוס", צילום: תמר מצפי

מלון שבע בירושלים מציע חופשה לליל הסדר במחיר של 640 שקלים לזוג, לא כולל ארוחת בוקר. מלון דיזנגוף סקוואר בוטיק בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע חדר מסוג דלוקס משפחתי ב-630 שקלים לשלושה אנשים, לא כולל ארוחת בוקר.

מלון בראון ברוט seafront יעלה 654 שקלים לזוג בחדר קלאסיק, ללא ארוחת בוקר. במלון וילה בראון יעלה חדר קלאסיק לזוג 725 שקלים, בלי ארוחת בוקר. במלון הסוויטות Play סי פורט תל אביב, המחיר ללילה לחדר מדגם פליי יעלה 792 שקלים לאדם, כולל ארוחת בוקר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר