חברה חדשה תציע טיסות לניו יורק בחופשת הפסח - כמה זה יעלה? בדקנו

חברת איסתא בחרה לשתף פעולה עם חברת התעופה האיטלקית נאוס, על מנת להציע טיסות מישראל לניו יורק, עם עצירה במילאנו • מה המחיר ואיך זה יעבוד? כל הפרטים

ניו יורק. צילום: Getty Images

ישראלים רבים מחפשים פתרונות לנפוש בחג הפסח הקרוב מעבר לים. הביקושים הגבוהים לצד ההיצע הנמוך, גורמים לכך שמחירי הטיסות עולים.

בעקבות כך, בחברת איסתא יצאו במהלך מעניין. חברת התיירות, יחד עם חברת התעופה האיטלקית נאוס, יציעו טיסות לניו יורק, עם עצירה קצרה של כשלוש שעות באיטליה במחיר שעומד על 1,329 דולרים לאדם, כולל כבודה.

הטיסות מישראל יבוצעו במטוס צר גוף, אך ממילאנו לניו יורק, הן יבוצעו באמצעות מטוס דרימליינר.

חברת התעופה נאוס, צילום: משה שי

בהשוואה למחירי הטיסות הישירות הקיימות כרגע, מדובר במחיר זול יותר בעשרות אחוזים. עם זאת, חשוב לזכור שלא מדובר באותו המוצר בדיוק וכי מדובר בטיסה עם עצירת ביניים ולא טיסה ישירה. בבדיקה שערכנו מצאנו גם טיסות ישירות במחירים שנעים בין 1,300 ל-1,550 דולרים עם אל על או יונייטד, אך מדובר בתאריכים ספציפיים ומעטים יחסית. 

גם לעומת טיסות עם עצירה בדרך, מדובר במחיר זול יחסית בכמה עשרות עד מאות דולרים לתקופת הפסח, כך עולה מבדיקה שערכנו.

ניו יורק, אילוסטרציה, צילום: GettyImages

טלי נוי סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא: "חופשת פסח מאופיינת בחופשות ארוכות יחסית והדרישה לטוס לארה"ב ולניו יורק בפרט ממשיכה להיות טרנד גם השנה בתקופה זו. יחד עם זאת, עקב היעדר היצע מספק של טיסות לניו יורק המחירים גבוהים והזמינות הולכת ומתמעטת ככל שמתקרבים לפסח. איסתא לאור הביקוש המשמעותי החליטה לשווק טיסות לניו יורק במחירים נמוכים משמעותית מיתר החברות, כדי להעניק ללקוחותינו אפשרות לטוס ליעד במחירים נוחים וזאת עם אפשרות להוסיף בית מלון במחירים תחרותיים ואטרקטיביים. חשוב לנו לייצר אפשרויות חופשה רבות תוך חווית רכישה טובה".

תאריכי הטיסות:

11 באפריל עד 29 באפריל, 1,329 דולרים

11 באפריל עד 2 במאי, 1,329 דולרים

15 באפריל עד 29 באפריל, 1,349 דולרים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר