אחת הערים הכי מתוירות בעולם מתחילה לגבות תשלום עבור הכניסה אליה

החל מחודש אפריל, אם תרצו להיכנס לוונציה שבאיטליה, תצטרכו לשלם על כך 5 אירו לכל אדם • שימו לב: ישנה מכסת תיירים לעיר, כך שייתכן מצב שבו היא תהיה סגורה לתיירים גם אם תסכימו לשלם את המס

ונציה. צילום: איי.אף.פי.

הכניסה כבר לא בחינם: ונציה, אחת הערים המבוקשות ויפות ביותר בעולם, תתחיל לגבות תשלום עבור כל יום שבו תיירים ישהו בה. האפשרות לגבות תשלום נפתחה כבר היום (רביעי), אך הימים הראשונים שבהם יש צורך לשלם כדי לטייל בוונציה הם בחודש אפריל הקרוב.

התקופות שבהן יהיה צורך לשלם כדי להיכנס לעיר יהיו בעיקר התקופות המבוקשות יותר של השנה, כאשר התשלום יעמוד על 5 אירו ליום לאדם, לא כולל תושבי האזור ולילדים מתחת לגיל 14. חשוב לזכור שישנה גם מכסה וייתכן מצב שבו העיר תהיה סגורה לכניסת תיירים, גם אם תסכימו לשלם את אותם 5 אירו לאדם.

יותר מדי תיירים. ונציה (ארכיון), צילום: אי.פי.איי.


מי שלא ישלם את הסכום המבוקש וייכנס לעיר חשוף לקנס בגובה של 300-60 אירו. בשלב זה, הימים שבהם יהיה צורך לשלם הם 30-25 באפריל, 5-1 + 12-11 + 19-18 + 26-25 במאי, 9-8 + 16-15 + 23-22 + 30-29 ביוני ו-7-6 + 14-13 ביולי.

אחת הסיבות שבעיר האיטלקית החליטו לגבות מס מתיירים שרוצים לבקר בה הוא העומס הכבד שעליו התלוננו מקומיים רבים לאורך השנים האחרונות. לא מעט מקומיים טענו שכבר קשה לחיות בוונציה וגם שברוב ימי השנה, העיר עמוסה בתיירים באופן חריג, הכבישים עמוסים, הרחובות מלאים וניהול חיי שגרה באחת הערים הכי יפות בעולם הפך למשימה לא פשוטה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר