טסתם באל על בשנים האחרונות? ייתכן שמגיע לכם פיצוי

במסגרת הסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד אל על, הוחלט לפצות את לקוחות החברה באחת משתי אפשרויות • מה מגיע ולמי? כל הפרטים בכתבה

מטוס אל על. צילום: קוקו

לקוחות רבים של חברת התעופה הגדולה בישראל קיבלו בימים האחרונים הודעות, לפיהן הם זכאים להטבה במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה. באתר אל על נכתב: "בהתאם להסדר, חברי הקבוצה שהינם כלל רוכשי כרטיס טיסה של אלעל מיום 28.01.2009 ועד ליום 25.04.2021, שטיסתם בוצעה בפועל על ידי מפעיל אחר שאינו אל על ב'חכירה רטובה', למעט נוסעים שרכשו את כרטיס הטיסה בחבילות או במחירי סיטונאות - עשויים להיות זכאים לאחת מבין שתי הטבות".

ההטבות שלהן יהיו זכאים חלק מלקוחות החברה הן הצטרפות חינמית לחבר המועדון של אל על, שבדרך כלל עולה כ-25 דולרים או 1,250 נקודות למועדון הנוסע המתמיד, למי שכבר חבר במועדון של החברה.

רבים שקיבלו את המייל מהחברה פנו לישראל היום במטרה לבדוק האם מדובר בהונאה או בהודעה אמיתית. לאחר בדיקת הדברים, עולה כי אכן מדובר בהודעה אמיתית שנשלחה מטעם החברה ומאפשרת ללקוחות הזכאים לבחור את ההטבה ולממש אותה.

כדי לבדוק האם אותם זכאים לאותה הטבה, תוכלו לברר באתר אל על או לבדוק בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם אם קיבלתם מייל רשמי מאל על, חשוב לוודא שאכן מדובר במייל רשמי מאל על. מתן ההטבה יתאפשר עד 1 בפברואר 2024 או עד לתום המכסה שנקבעה בהסדר הפשרה, לפי המוקדם מביניהם, על בסיס כל הקודם זוכה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר