רשת מלונות ישראל-קנדה בבעלות רוזן, טוכמאייר ואלקס תשיק מלון בשכונת עין כרם בירושלים

הרשת חתמה על הסכם ניהול ושכירות עם משפחת לוי, הבעלים של מלון "שלום ירושלים" לתקופה של 20 שנים שתחל עם תום המלחמה • במלון 288 חדרים אשר ישופצו במהלך השנתיים הקרובות בעלות של כ-20 מיליון שקלים • הכנסות ישראל-קנדה מלונות זינקו ב- 3 הרבעונים הראשונים של 2023 בכ-24% לסך של 232 מיליון שקלים

שכונת עין כרם בירושלים. צילום: ליאור מזרחי

רשת "ישראל-קנדה" מלונות מתרחבת ומגיעה לירושלים. הרשת, בבעלות ברק רוזן אסי טוכמאייר וראובן אלקס, חתמה על הסכם ניהול ושכירות עם משפחת לוי, הבעלים של מלון "שלום ירושלים" לתקופה של 20 שנים, שתחל עם סיום המלחמה.

המלון שיושק מחדש תחת המיתוג של ישראל-קנדה ממוקם בשכונת עין כרם, מהמתוירות והיפות בירושלים, ובמרחק של כ-10 דקות נסיעה ממרכז העיר. מיקומו הגבוה מאפשר תצפית מרהיבה על נופי העיר.

במלון 288 חדרים אשר ישופצו במהלך השנתיים הקרובות בעלות של כ-20 מיליון שקלים, לרבות הקמת 4 סוויטות מפוארות בנוסף לחדרי האירוח הקיימים, הכוללות בריכה פרטית לכל אחת מהסוויטות המשקיפות לנוף של כל העיר ירושלים. 

עין כרם. מהשכונות המתוירות ביותר בירושלים, צילום: אורן בן חקון
ראובן אלקס, מנכ"ל ומבעלי הרשת, צילום: אייל יצהר

ראובן אלקס, שותף ומנכ"ל רשת ישראל-קנדה מלונות: "אחד היעדים המרכזיים של הרשת הוא לשלב מלון בעיר ירושלים. כעת רשת ישראל קנדה פרוסה בכל אתרי התיירות בארץ. למלון פוטנציאל אדיר ואני בטוח שאחרי השיפוץ והוספת הסוויטות, יתארחו בו קהלים חדשים בנוסף על הקיימים והוא יהיה אחד מהמלונות המובילים בירושלים. זהו המלון השלישי אותו אנו מצרפים לשורות הרשת במהלך השנה האחרונה שבמהלכה הגדלנו את מצבת החדרים שלנו בכ-500 חדרים".

הכנסות ישראל קנדה מלונות זינקו ב- 3 הרבעונים הראשונים של 2023 בכ- 24% לסך של 232 מיליון שקלים לעומת סך של 188 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הרשת מונה 11 בתי מלון בישראל ועוד 3 בתי מלון ביוון, ובנוסף תחל בקרוב בבניית מלון מידטאון ירושלים במחנה יהודה הצפוי להיפתח בתחילת 2027. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר