טייס של "אייר קנדה" התבטא נגד ישראל: זה העונש שקיבל

הטייס מוסטפא איזו כתב ברשת חברתית: "היטלר גאה בישראל", והצטלם עם צעיף בצבעי דגל פלשתין • בחברת התעופה הקנדית לא אהבו את זה – וקרקעו אותו מיידית • ארגון StopAntiSemitism.org שחשף את הפוסט: "אף נוסע יהודי לא ירגיש בטוח לטוס עם הטייס הזה"

מטוס אייר קנדה. צילום: משה שי

חברת התעופה "אייר קנדה" הפעילה עד תחילת הלחימה טיסות ישירות לישראל וממנה לקנדה, אך בימים האחרונים ביטלה את טיסותיה ארצה בעקבות הלחימה, ובמקביל פרסם אחד מטייסי החברה פוסט שבו התבטא נגד ישראל.

"היטלר גאה בישראל", כתב מוסטפא איזו, טייס בצי מטוסי הדרימליינר של החברה, שבין היתר גם טסים לישראל, הצטלם עם צעיף בצבעי דגל פלשתין, ואף הוסיף כי בעבר הוא פרסם עוד כמה פוסטים נגד ישראל ובעד הרשות הפלשתינית.

תיעוד דרמטי: מטוס אייר קנדה חומק ברגע האחרון מהתנגשות

בחברת התעופה הקנדית ראו את הפרסומים והחליטו לקרקע את אותו הטייס באופן מיידי. חברת התעופה אף הגיבה ברשתות החברתיות והודיעה כי היא ערה למצב, ומטפלת באותו הטייס שפרסם את הפוסט שנוגע למלחמה בישראל.

נכון לעכשיו, עדיין לא ברור בוודאות אם אותו הטייס הפעיל טיסות ישירות בין היתר גם לישראל, אך לפי הדיווחים כאמור, הוא היה פעיל בצי המטוסים שטסו לישראל.

מי שהציפו את הנושא וגרמו לעצירת עבודתו של הטייס הוא ארגון StopAntiSemitism.org שפרסם את דבריו של הטייס הקנדי, ואף הצהירו כי "אף נוסע יהודי לא ירגיש בטוח לטוס עם הטייס הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר