התפרעות נוסעים בטיסת וויז אייר לאיטליה

דרמה בטיסה מנתב"ג: שוטרים הועלו למטוס בעקבות התפרעות של נוסעים

מספר נוסעים בטיסת וויז אייר לאיטליה השתכרו, רבו עם צוות המטוס והתנהגו בצורה חריגה – עד שהורדו ממנו • אחד הנוסעים סיפר: "נוסעים אחרים עישנו סיגריה אלקטרונית בתוך המטוס, סירבו להפסיק – ונמלטו"

שוב זה קורה: טיסת וויז אייר שהמריאה הלילה (חמישי) מנמל התעופה בן גוריון לאיטליה, המריאה באיחור של כשעתיים לאחר שנוסעים התפרעו במטוס.

נוסעים שהיו על המטוס סיפרו ל"ישראל היום" כי נוסעים השתכרו, רבו עם הצוות והתנהגו בצורה חריגה עוד לפני ההמראה, מה שגרם לעיכוב משמעותי בצאתו של המטוס. לאחר ההמתנה על הקרקע, שוטרים עלו למטוס והורידו את הנוסעים שגרמו לעיכוב בהמראה, ולא הורשו לטוס לארץ המגף.

הנוסעים שהתפרעו בטיסה,


אחד הנוסעים סיפר כי לקראת הנחיתה, היו נוסעים אחרים שעישנו סיגריה אלקטרונית במטוס מול עיניהן של הדיילות, למרות האיסור לעשות זאת. "הם הספיקו לברוח לפני שהמשטרה האיטלקית באה, הם עישנו באור ממש מול הדיילת", סיפר אחד הנוסעים שהיה על הטיסה. "המטוס כבר סגר דלתות והתחיל להתקדם לכיוון מסלול ההמראה וחזר. הנוסעים השתכרו על המטוס, סירבו להקשיב להוראות הדיילים, ואחרי שהדייל ביקש מהם להפסיק לשתות, הם צחקו עליו. הוא החרים להם את האלכוהול ואז הם התחילו לצעוק ולהתפרע".

עוד אמר הנוסע כי כשהחל תהליך נחיתת המטוס, נוסעים אחרים התחילו לעשן סיגריה אלקטרונית (והיו כאלו שטענו שהם עישנו לאורך הטיסה כולה). "הדייל ביקש מהם להפסיק, וכשהוא ביקש מהם את הדרכונים שלהם – הם סירבו לתת לו אותם. הנוסעים החליפו בגדים וברחו בין כל שאר הנוסעים".

השוטרים במטוס

משטרה מחכה לנוסעים שהתפרעו

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו