שונה ממה שהתרגלתם: זה מה שיקרה בקרוב במלונות בישראל

לא רק בטן גב או מנוחה, חופשות התוכן והקונספט כאן ובגדול • וולנס, תרבות, יקבים, הופעות הם רק חלק ממה שמציעים בתי המלון הנחשבים בארץ כדי לתת ערך מוסף לחופשה • בדקנו את כל החבילות והכי מיוחדות לתקופה הקרובה

מלון vert לגון נתניה-מיקום פסטיבל הוולנס השנה. צילום: איה בן עזרי

חופשת וולנס -VERT וולנס פסטיבל

אחד הטרנדים המובילים בעולם התיירות ברחבי העולם הוא חופשות וולנס, כאלה שכוללות סדנאות, קולינריה משובחת וכל מה שסביב אורח חיים בריא. אם בעבר אנשים היו מגיעים לבית מלון רק לבטן גב, הרי שהיום ישנה דרישה לשילוב של אורח חיים בריא ותוכן במהלך החופשה. להנות מכל העולמות ביחד. 

‏VERT Wellness Festival במלון וורט לגון נתניה יימשך שלושה ימים, עם שלושה הופעות חיות, 50 סדנאות ושיעורים של מיטב המנחים בארץ.

לאור הצלחת הפסטיבל בשנה שעברה, רשת מלונות אפריקה ישראל מנהלת המותגים VERT, קראון פלזה ואינדיגו תקיים בפעם השנייה את הפסטיבל בחודש יוני הקרוב בין 1/6-3/6 במלון VERT לגון נתניה.

הפסטיבל כולל הופעות של מארינה מקסימיליאן בלומין, נלי תגר, עלמה זוהר ועוד, ויכלול יריד אוכל מגוון ועשיר הכולל תפריטים שונים שהורכבו על ידי מומחי בריאות ויועצים קולינארים וסדנאות וולנס לאיזון הגוף והנפש. בין המנחים בפסטיבל: אירה דולפין, דנה ברגר בסדנת אינטואיציה ונשימה מעגלית, השחקן שי אביבי בסדנאות משחק וזוגיות, מאמנת הכושר והעיתונאית מאיה קרמר, קרן אן גיימן, סדנת פילאטיס, ייעוץ לתזונה טבעית, ניקוירעלים ועוד. בנוסף, מתחם הספא של המלון מציע תפריט טיפולים מיוחד לאורחי VERT Wellness Festival. 

אסף בן דב - סמנכל מלונות אפריקה ישראל מנהלת המותגים- vert, קראון פלזה אינדיגו ועוד: "לאור הצלחת שנה שעברה והביקוש מקהל הנופשים אנחנו שמחים להמשיך שנה שנייה את  פסטיבל הוולנס במלון וורט לגון נתניה. זיהינו בשנים האחרונות את המגמה ההולכת וגוברת של חופשות עם דגש על אורח חיים בריא, שהוא כבר לא טרנד חולף - אלא דרך חיים שתופסת תאוצה בציבור הישראלי. אנו מציעים לנופשים חגיגה שכולה מוקדשת טוב לגוף ולנפש".

מחיר: החל מ –1750 שקל לזוג ללילה -  על בסיס חצי פנסיון.

חופשה לאוהבי יין

חופשה במלון בוטניקה חיפה למרגלות הגנים הבהאיים וסיור טעימות ביקב אמפורה.

ברשת מלונות פתאל מציעים חופשה במלון בוטניקה למרגלות הגנים הבהאים בחיפה מקולקציית המלונות, FATTAL Limited Editon וסיור טעימות של יין וגבינות ביקב אמפורה הכולל הסבר מקיף על הליך ייצור היין, סיור מודרך בשטחי היקב וטעימות של יינות שונים לצד גבינות, פירות, לחמים ומטבלים.

מלון בוטניקה חיפה, צילום: איה בן עזרי

אחרי כמה שעות תגיעו למלון בוטניקה, הניצב בשורה הראשונה לנוף.

המבצע של החבילה בתוקף בתאריכים נבחרים בין ה- 07.05.23 עד ה - 01.01.24. מחיר החבילה לזוג כולל ארוחת בוקר החל מ-1,440 שקל לאמצ"ש, ו-1,740 שקל לסופ"ש.

חופשה ומוזיקה במלונות בראון

קולקציית מלונות בראון משיקה את "BROWN MUSIC", ליין חדש של הופעות לצד מפגשים אינטימיים עם מיטב היוצרים והפרפורמרים הישראלים.

המלון שיארח את ההופעות הראשונות הוא בראון מחנה יהודה בירושלים. אורחי המלון יוכלו להנות מדי חודש מהופעת שישי-ערב אינטימית של המוזיקאים המובילים בארץ, ובשבת בבוקר ממפגש קרוב איתם, סדנה או הרצאה בגובה העיניים.

בראון מחנה יהודה, צילום: מקס קובלסקי

האמנים המשתתפים בבראון מיוזיק הם כאלה שאף פלייליסט ישראלי לא שלם בלעדיהם. גלעד כהנא יפתח את סדרת המופעים ואחריו יבואו גם יהלי סובול, אפרת גוש, חמי רודנר, דניאלה ספקטור, שאנן סטריט ודנה ברגר. מספוקן וורד ועד היפ הופ ציוני.

מחיר לזוג החל מ-750 שקלים כולל ארוחת בוקר.

תרבות ובריאות במלונות ישרוטל

באחוזת יערות הכרמל מקבוצת Isrotel Exclusive, תוכלו לחוות חופשה תרבותית ובריאותית רבת תוכן המעניקה חוויה משולבת של שלווה, התנתקות מחיי היום יום, טיפולי בריאות וספא איכותיים, ואווירת Wellness המתכתבת עם הנוף הירוק של שמורת הטבע יערות הכרמל. פעם בחודשיים מקיים מלון חופשות קונספט תחת הכותרת Carmel fitness – יומיים של כושר ובריאות עם המאמנים המובילים, סדנאות הרצאות ואימונים.

מתוך התערוכה: סטודיו מג'נטה של רונן בבלי, צילום: גיא יחיאלי

התוכן התרבותי של החופשה באחוזת יערות הכרמל בא לידי ביטוי גם בחשיפה ליצירות אומנות. לאחרונה נפתחה במלון התערוכה 'כשכדור מתחיל להתגלגל', המציגה יצירות אמנות המטפלות ביחס של בני האדם למשבר האקלים והרס הסביבה מבעד לאמנות. התערוכה תוצג במשך שנתיים ופתוחה גם לקהל הרחב בתיאום מראש. זו התערוכה השלישית המוצגת במסגרת פרויקט 'ארט יערות הכרמל' - מיזם ייחודי ופורץ דרך מסוגו של רשת ישרוטל ואחוזת יערות הכרמל, בליווי שרון תובל, אוצר הרשת.

מחירים: החל מ-1860 שקל אמצ"ש לילה אחד, חצי פנסיון לזוג. חבילת 2 לילות סופ"ש 4860 שקל ל-2 לילות לזוג חצי פנסיון. המחירים הם לתאריכים נבחרים במאי, יוני, יולי.

קולינריה בצפת

מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן קולינרית ותרבותית: ארוחה משותפת של שף המלון גדי אולשנסקי שיארח את האחים שוורצברד. השף קונדיטור ערן שוורצברד והשף עודד שוורצברד, חגיגת יינות קיצית ב-"מוזה" בר היין של המלון, לצד הרצאה של ד"ר עידן מיליצר ולקינוח מופע משותף של הילה אלפרט עם סולן להקת נקמת הטרקטור אבי בללי והויולנית והזמרת גליה חי, בין התאריכים: 1-3/6/23.

מחירים לחברי מועדון e-dan:

• עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר – 2447 שקל.

• עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון – 3073 שקל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר