אחרי שנים: ארה"ב צפויה לשנות את מדיניות הכניסה לבאים מכל העולם

על פי ההערכות, צפויה להתקבל החלטה על ביטול הגבלות הקורונה בכניסה למדינה • הגבלה שקיימת כעת היא חובת הצגת תעודת מתחסן שכוללת לפחות שתי מנות חיסון • נכון לעכשיו, אפילו מנת חיסון אחת לצד אישור החלמה, לא מספיקות כדי להיכנס לארה״ב

ניו יורק, צילום: Getty Images

בתקשורת האמריקנית דווח לאחרונה על כך שהחל מחודש מאי, צפויים לבטל שם את מצב החירום שעדיין מוגדר במדינה כחלק ממגפת הקורונה.

במקביל, ישנה הגבלה שקיימת בכניסה לארה״ב והיא חובת הצגת תעודת מתחסן שכוללת לפחות שתי מנות חיסון. נכון לעכשיו, אפילו מנת חיסון אחת לצד אישור החלמה, לא מספיקות כדי להיכנס לארה״ב.

בדרך להקלות בכניסה לארה"ב. שדה התעופה קנדי בניו יורק, צילום: אי.פי

לפי הדיווח ברויטרס, צפויה השבוע הצבעה בנושא הזה ועל פי ההערכות, ההחלטה שצפויה להתקבל היא ביטול הגבלות הכניסה לארה״ב. אם תתקבל החלטה שכזאת, המשמעות היא שכולם יוכלו להיכנס למדינה, גם אם לא חוסנו כלל.

כרגע ארה״ב נחשבת לאחת המדינות המחמירות בעולם בתנאי הכניסה שלה, וזאת לאחר שהונג קונג כבר הסירה את הגבלות הכניסה היום. נכון לעכשיו נותרו מדינות בודדות שעדיין מגבילות בכניסה אליהן בכל הקשור לנהלי קורונה וביניהן: יפן, סין, הפיליפינים ועוד במקרים הללו מדובר בהגבלות מינוריות יחסית לארה״ב.

ארה״ב נחשבת לאחת המדינות המבוקשות בקרב תיירים ישראלים עם כ-16 המראות בטיסות ישירות מישראל מדי יום, לא כולל ישראלים רבים שטסים למדינה עם עצירת ביניים באירופה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר