הישג ענק לאל על: חברת התעופה הישראלית נכנסה השנה לרשימה יוקרתית מאוד של חברות תעופה שזכו בדירוג הגבוה ביותר של 5 כוכבים בכל הנוגע לשירות בטיסה.
אל על נכנסה לרשימה יחד עם חברות שנחשבות לטובות בעולם וביניהן קתאי פסיפיק, ג'פאן איירליינס, אתיחאד, אמירייטס, סינגפור איירליינס, קטאר איירווייז, יונייטד, וירג'ין, טורקיש איירליינס, קוריאן אייר ועוד.
בשנת 2019 ו-2020 אל על הייתה בדירוג של 4 כוכבים בלבד ובשנת 2021 כלל לא נכנסה לדירוג. השנה כאמור, החברה מעוטרת בחמישה כוכבים לצד החברות הגדולות בעולם. חברות שנחשבות לאיכותיות מאוד זכו לדירוג של 4 כוכבים ונמצאות מתחת לאל על וביניהן בריטיש איירווייז, אייר פראנס, לאטאם, SAS, בראסלס ועוד.
מי שקובע את הדירוג הם הנוסעים והפרמטרים שנמדדים בדירוג הם: מערכת הבידור, שירות תא הנוסעים, מזון ומשקאות, האינטרנט בטיסה ונוחות המושבים. יותר ממיליון נוסעים דירגו את חברות התעופה וכאמור, יש לישראל נציגה שנכנסה לדירוג הגבוה ביותר.
לדברי דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "כחלק מהאסטרטגיה של אל על למצוינות בשירות, אנו משקיעים משאבים רבים בשיפור חוויית הלקוח בכל הפרמטרים. בשל כך, הבעת אמון זו של לקוחותינו ברחבי העולם, אינה מובנת מאליה ואני מודה על שהעניקו לנו את הדירוג המירבי של 5 כוכבי שירות. חשוב לי להודות גם לנשות ואנשי אל על, שבזכות עבודתם המסורה והמחויבות הגבוהה שלהם אנו מצליחים להגיע להישגים גבוהים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו