כאוס בנמל התעופה בלונדון | צילום: רויטרס

מהלך דרמטי: כך החליטו לפעול בנמל התעופה בלונדון בעקבות העומס הכבד

נמל התעופה הגדול בלונדון הכריז כי 100,000 נוסעים יוכלו להמריא מדי יום, אך ביטול טיסות ודחייתן יימשכו • מנכ"ל הית'רו: "מתנצלים בפני מי שתוכניות הנסיעה שלהם מושפעות מכך"

מהלך דרמטי: נמל התעופה הבינלאומי היתרו שבלונדון הודיע השבוע כי יטיל מגבלת תפוסה שתאסור על כניסה של יותר מ-100,000 נוסעים ממריאים ביום עד 11 בספטמבר, בניסיון להתמודד עם השיבושים הצפויים בעונת הקיץ.

שדה התעופה העמוס ביותר של בריטניה, כמו אחרים ברחבי אירופה, מתקשה להתמודד עם הביקוש לאחר המגפה. להית'רו היו בין 110,000 ל-125,000 נוסעים יוצאים בכל יום ביולי ואוגוסט 2019. חברות תעופה, צוותי הטיפול במזוודות ושאר צוותי נמל התעופה יכולים לשרת יחד 100 אלף נוסעים יוצאים ביום, מספר ממנו חורגים באופן קבוע בשבועות האחרונים, מה שמוביל לרמות שירות ירודות.

נמל התעופה יגביל את מספר הנוסעים ביום, צילום: אי.פי

British Airways הורידה אלפי טיסות מלוחות הזמנים

"חברות תעופה מסוימות נקטו בפעולות משמעותיות, אך אחרות לא, ואנו מאמינים כי יש צורך בפעולה נוספת כדי להבטיח לנוסעים נסיעה בטוחה ואמינה", אמר המנכ"ל ג'ון הולנד-קיי במכתב פתוח ביום שלישי שעבר. "לפיכך, קיבלנו את ההחלטה הקשה - להציג מגבלת קיבולת בתוקף מ-12 ביולי עד 11 בספטמבר".

מאות מזוודות נשארו תקועות, צילום: ללא

הולנד-קיי הוסיף: "אנו מכירים בכך שמשמעות הדבר היא שחלק מנסיעות הקיץ יועברו ליום אחר, לשדה תעופה אחר או יבוטלו ואנו מתנצלים בפני מי שתוכניות הנסיעה שלהם מושפעות".

בתוך כך, British Airways, הלקוחה הגדולה ביותר של הית'רו, כבר הורידה אלפי טיסות מלוחות הזמנים שלה הקיץ עקב מחסור בצוות. במקביל, שדה התעופה התנצל בפניי הלקוחות על התורים הארוכים וטען כי המצב נובע ממחסור בכוח אדם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...